Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE APARATURA MEDICALA


Anunt de participare numarul 134677/10.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. CERNISOARA , NR. 38-40, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: GEORGIANA PREDA, Tel. +40 217457004, Email: [email protected], Fax: +40 217457004, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE APARATURA MEDICALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: D.G.A.S.P.C. SECTOR 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE SI PUNERE IN FUNCTIUNE APARATURA MEDICALA PENTRU DOTAREA CABINETELOR MEDICALE (MEDICINA MUNCII, CARDIOLOGIE, MEDICINA GENERALA SI ENDOCRINOLOGIE, EXPLORARI FUNCTIONALE, ORL, DERMATOLOGIE, NEUROLOGIE, ORTOPEDIE REUMATOLOGIE-RECUPERARE MEDICALA, OFTALMOLOGIE, DIABET NUTRITIE SI BOLI METABOLICE, GASTROENTEROLOGIE, LABORATOR HEMATOLOGIE-BIOCHIMIE, COAGULARE SI MICROBIOLOGIE, CAMERA STERILIZARE) DIN SUBORDINEA SPITALULUI SOCIAL DIN SUBORDINEA DGASPC SECTOR 6 CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33197000-7 - Echipament medical computerizat (Rev.2)
33110000-4-Echipament de imagistica de uz medical, dentar si veterinar (Rev.2)
33191000-5-Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
33196000-0-Mijloace auxiliare medicale (Rev.2)
42931100-2-Centrifuge de laborator si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 059, 117RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE IN CF CU ART. 86, 87 DIN H.G. 925/2006. IN CAZUL DEPUNERII UNEI CONTESTATII, DACA CNSC RESPINGE CONTESTATIA DEPUSA, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA RETINE DIN GARANTIA DE PARTICIPARE IN CF CU ART. 278-1, LIT b DIN OUG 34/2006. CONSTITUIREA GARANTIEI DE PARTICIPARE SE VA FACE IN CONTUL TREZORERIEI SECTOR 6 RO34TREZ7065006XXX004174, CUI 17300924. PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 90 DE ZILE CALENDARISTICE DE LA TERMENUL LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELOR. CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 15.886, 75 RON. IN CAZUL CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE PRIN SCRISOARE BANCARA SE VA COMPLETA FORMULARUL ANEXAT. GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA RESTITUI IN CF CU ART 88 DIN HG 925/2006.. IN CAZUL UNEI OFERTE COMUNE CASTIGATOARE, GRUPUL DE OPERATORI ECONOMICI VA PREZENTA ACORDUL DE ASOCIERE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere, privind eligibilitatea-Formular F1.1, in original.
2. Prezentarea ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? , conform Ordinului 314/2010. Formularul B
Pentru persoane juridice straine: Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar.
NOTA
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul F1.2 .
Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la autoritatile abilitate din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.
Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie confom cu originalul. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
NOTA: In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Declara?ia privind neincadrarea in art. 69^.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Marius Lacatus - Director General
Gabriela Schmutzer ? Director General Adjunct
Georgiana Preda ? Sef Serviciu Achizitii si Monitorizare ContracteCertificate conform art. 182 din OUG 34/2006 Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in original sau in copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular F 14.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.NOTA
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila:
a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;
b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;
c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte;
Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept:
1. asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau
2. care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept Certificat Constatator emis de ORC in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ? completare formular in original
Autoritatea contractanta solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.960.000 Ron ? Formular 3, conform prevederilor art. 9, lit b din HG 925/2006.Convertirea in LEI si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2009:1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010:1 euro = 4, 2099 lei
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 leiIn cazul in care contractul a fost incheiat si platit in alta moneda decat EURO, echivalentul in euro va fi stabilit utilizand rata medie de schimb euro/moneda de plata a Bancii centrale a statului in moneda caruia s-a efectuat plata din anul in care contractul a fost finalizat. In aceasta situa?ie, se va men?iona si rata de schimb respectiva.
Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 vizate si inregistrate de organele competente cu privire la situtia financiara a societatii comerciale din care sa rezulte exerci?iu financiar asigurand buna desfasurare a contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular cu personalul angajat de care dispune care sa dovedeasca faptul ca operatorul economic dispune de personalul necesar pentru a asigura o buna desfasurare a contractului.
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani care sa dovedeasca experienta similara a candidatului in cf cu preved OUG 34/2006
Experienta similara - se va face dovada prezentarii a cel putin unui contract similar in valoare de minim 1.059.000 Ron impreuna cu pv de receptie si recomandarea aferente contractului
Certificat pentru implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru ofertant cf prevederilor art 176, lit e din OUG 34/2006
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Str Cernisoara nr 38-40, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai operatorilor economici - imputernicire si copie xerox dupa actul de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str Cernisoara nr 38-40, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel. +40 217457004, Fax: +40 217457004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer