Licitatie Publica - Achizitie aparatura medicala
Anunt de participare numarul 9498/10.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achizitii-Patrimoniu, Tel.021/3180736, In atentia: Mihai Eugenia, Email: [email protected], Fax: 021/3180736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Central UMF Carol DavilaB-dul Eroii Sanitari nr. 8, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1)Electrocauter endoscopie ; 2) Sonda de ecografie intraoperatorie ; 3) Echipament up-gradare sonosurg
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33168000-5 - Aparate de endoscopie si de endochirurgie (Rev.1)
33162000-3-Dispozitive si instrumente pentru blocul operator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1)Electrocauter endoscopie - 1 buc; 2) Sonda de ecografie intraoperatorie - 1 buc; 3) Echipament up-gradare sonosurg - 1 buc/global(2 componente)
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 075 si 122, 520RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se poate licita pe unul sau mai multe loturi.Suplim.cant.cu max.5 buc/prod.functie de fond.alocate
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare totala - 1820 RON; se poate constitui partial pe fiecare lot in parte cf.caietului de sarcini. Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii-cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea ofertantilor castigatori in scopul indeplinirii contr.va fi legalizata cu desemnarea unui lider de asociatie fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Certificat fiscal privind achitarea impozitelor si taxelor locale Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de administratia financiara- DGFPCFS Certificat de inregistrare eliberat de Registrul Comertului Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu toate mentiunile Autorizare-livrare produse Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale Copie dupa ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (ISO) Documente care sa ateste posibilitatea efectuarii service-ului in perioada de garantie si post-garantie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria UMF Carol Davila sau OP in contul RO61TREZ701504601x000413 deschis la Trezoreria sector 1 Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2007 10:00
Locul: Rectoratul UMF Carol Davila Str. Dionisie Lupu nr. 37 sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii societatilor ofertante
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr. 38 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic UMF Carol Davila
Adresa postala: Rectoratul UMF Carol Davila Str. Dionisie Lupu nr. 37 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020021, Romania, Tel.0213180726, Fax: 0213180726
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2007 16:22