Licitatie Publica - Achizitie aparatura medicala
Anunt de participare numarul 6799/22.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU CRESTEREA OVINELOR SI CAPRINELOR PALAS-CONSTANTA
Adresa postala: Bdul. I.C.BRATIANU nr.248, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Punct(e) de contact: ZOE-CAMELIA ZAMFIR, Tel.0241/639506, Email: [email protected], Fax: 0241/639506
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Terminal BRM Constanta
Adresa postala: B-dul 1 Decembrie 1918 nr 2A, bl i2, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Punct(e) de contact: Serv Licitatii, Tel.0241/619757, In atentia: Doru Sabau, Email: [email protected], Fax: 0241/619757, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Terminal BRM Constanta
Adresa postala: B-dul 1 Decembrie 1918 nr 2A, bl i2, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Punct(e) de contact: Serv Licitatii, Tel.0241/619757, In atentia: Doru Sabau, Email: [email protected], Fax: 0241/619757, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Terminal BRM Constanta
Adresa postala: B-dul 1 Decembrie 1918 nr 2A, bl i2, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Punct(e) de contact: Serv Licitatii, Tel.0241/619757, In atentia: Doru Sabau, Email: [email protected], Fax: 0241/619757, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de cercetare
Activitate (activitati)
Altele: Institut de cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediu Autoritate Contractanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Nr.
LOT Denumire aparatura Garantia de participare(lei)1. Analizor hematologic 500
2. Ecograf LOGIQ 100 cu sonda sectoriala si lineara 300
3. Osmometru 400
4. Etuva100
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33000000-0 - Aparate medicale si de laborator, aparate optice si de precizie, ceasuri si ceasornice, produse farmaceutice si consumabile medicale conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.
LOT Denumire aparaturaNr bucati1. Analizor hematologic 1
2. Ecograf LOGIQ 100 cu sonda sectoriala si lineara 1
3. Osmometru 1
4. Etuva1
Valoarea estimata fara TVA: 65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nr.LOT Denumire aparatura Garantia de participare(lei)1. Analizor hematologic 5002. Ecograf LOGIQ 100 cu sonda sectoriala si lineara 3003. Osmometru 4004. Etuva100
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract sub semnatura privata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate fiscale de la bugetul de stat si cel local, certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la 30.06.2006, informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
NR. LOT CMA PE ULTIMII 3 ANI MINIMA SOLICITATA(lei)1 40.0002 30.0003 40.0004 10.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari si experienta similara, autorizatii de livrare de la producator, ISO 9001 la producator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
NR. LOT EXPERIENTA SIMILARA MINIMA SOLICITATA(lei)1 20.0002 15.0003 20.0004 5.000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 119 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2007 12:00
Locul: Terminal BRM Constanta, B-dul 1 Decembrie 1918 nr 2A, bl i2, parter, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantul poate fi reprezentat de o persoana pe baza de imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
-
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in maxim zece de la comunicarea privind rezultatul procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Terminal BRM Constanta
Adresa postala: B-dul 1 Decembrie 1918 nr 2A, bl. i2, parter, Localitatea: Constanta, Cod postal: 8700, Romania, Tel.0241/619757, Email: [email protected], Fax: 0241/619757, Adresa internet (URL): www.brm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2007 11:44