Licitatie Publica - ACHIZITIE APARATURA SI MOBILIER DE LABORATOR
Anunt de participare numarul 28543/18.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR IALOMITA
Adresa postala: STR. LACULUI, NR. 12, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920024, Romania, Punct(e) de contact: ADRIANA POPI, Tel.0243/232069, Email: [email protected], Fax: 0243/232079, Adresa internet (URL): dsv-ialomita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE APARATURA SI MOBILIER DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DSVSA IALOMITA, STR. LACULUI, NR. 12, LOC. SLOBOZIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE APARATURA SI MOBILIER DE LABORATOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29711130-6 - Frigidere (Rev.1)
29242000-7-Masini de curatare a sticlelor, de ambalare, de cantarire si de pulverizare (Rev.1)
29714000-7-Hote de ventilare sau de reciclare (Rev.1)
33191110-9-Autoclave (Rev.1)
33192000-2-Mobilier medical (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
APARATURA SI MOBILER DE LABORATOR - 213 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 762, 012RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.11.2007 pana la 30.06.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1% din valoarea pentru fiecare lot-Anexa B cuantumul garantiei pentru fiecare lot. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI EUROPENE SAPARD
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI CARE DEPUN OFERTE IN COMUN TREBUIE SA-SI LEGALIZEZE ASOCIEREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat de inregistrare eliberat de camera de comert, certificat de conformitate, declaratie de eligibilitate, certificat de atestare fiscala, certificat de garantie, autorizatie de comercializare de la producator, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, formulare-tip eliberate de autoritatile competente, in perioada de valabilitate de la emiterea lor.Documente care dovedesc inregistrarea:
Certificat de inmatriculare si certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camerade Comert si Industrie Teritoriala;
Cetificat de inregistrare fiscala eliberat de D.G.F.P.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
capacitate economica si financiara pe ultimii 3 ani, bilant contabil sau extrase de bilant, declaratie privind cifra de afaceri globala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara - o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati minim 3 experiente similare, autorizatie de comercializare de la producator, lista cu personalul specializat in vederea instalarii si instruirii asupra modului de utilizare a aparaturii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: IN CONTUL DSVSA IALOMITA DESCHIS LA TREZORERIA SLOBOZIA RO79TREZ39120360150XXXXX COD FISCAL 4231652
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 11:00
Locul: DSVSA IALOMITA, STR. LACULUI, NR. 12, LOC. SLOBOZIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII AGENTILOR ECONOMICI CARE AU DEPUS OFERTE ; VOR PREZENTA IMPUTERNICIRI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): MASURA 1.2 SAPARD
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS OLTENITEI, 107-111, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021/3321240, Fax: 021/3323377
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL DSVSA IALOMITA
Adresa postala: STR. LACULUI, NR. 12, Localitatea: SLOBOZIA, Cod postal: 920024, Romania, Tel.0243/232069, Email: [email protected], Fax: 0243/232079
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2007 09:42