Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie aplicatie informatica de gestiune a activitatilor de formare si dezvoltare profesionala in cadrul proiectului ?Fii Proactiv, Invata Permanent? - Module de training pentru imbunatatirea abilitatilor personalului MAE - cod SMIS 31872


Anunt de participare numarul 136051/29.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Externe
Adresa postala: Directia Schengen, str. Ermil Pangratti, nr 20, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011884, Romania, Punct(e) de contact: Alexandra Stoica, Tel. +40 212304647, In atentia: Daniel Gosea, Email: [email protected], Fax: +40 212314843, Adresa internet (URL): www.mae.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie aplicatie informatica de gestiune a activitatilor de formare si dezvoltare profesionala in cadrul proiectului ?Fii Proactiv, Invata Permanent? - Module de training pentru imbunatatirea abilitatilor personalului MAE - cod SMIS 31872
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Aleea Alexandrunr 31, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie aplicatie informatica de gestiune a activitatilor de formare si dezvoltare profesionala in cadrul proiectului ?Fii Proactiv, Invata Permanent? - Module de training pentru imbunatatirea abilitatilor personalului MAE - cod SMIS 31872
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
39173000-5-Unitati de stocare (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea aplicatiei informatice va cuprinde cel putin urmatoarele etape:
-Pregatirea proiectului;
-Analiza functionala;
-Livrarea, instalarea si configurarea sistemului (Asigurarea infrastructurii hardware necesara functionarii sistemului: sever -1 buc; arie de memorie externa ? 1 buc, instalarea si configurarea acestora);
-Instruirea personalului (8 sesiuni de instruire ? 2 sesiuni pentru specialistii de resurse umane si pentru specialistii IT si 6 sesiuni pentru angajati si personalul de conducere);
-Acceptanta sistemului informatic (pregatirea unui plan de testare operationala care va contine scenarii de test si cazuri de test);
-Asistenta tehnica pentru o perioada de 12 luni de la obtinerea acceptantei;
-Asigurarea perioadei de garantie a sistemului (Hardware + software) - 3 ani de la obtinerea acceptantei provizorii.
Valoarea estimata fara TVA: 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 7500 lei. Garantia de participarese va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari pentru suma mai sus mentionata (conform formularului 4). In cazul in care scrisoarea de garantie de participare este emisa de catre o societate de asigurare, ofertantul trebuie sa faca dovada platii politei de asigurare aferenta.In cazul unei asociatii, documentul de garantare va fi emis pe numele liderului asociatiei.Valabilitatea scrisorii de garantie de participare va fi de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Instrumentul de garantare (insotit de documentele solicitate mai sus, dupa caz) poate fi inclus in oferta (in dosarul aferent documentatiei sigilat si vizibil marcat, intr-un plic separat) sau prezentat cel mai tarziu de catre reprezentantul ofertantului la data/ora deschiderii ofertelor. Eventualele retineri din garantia de participare se vor face in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG34/2006 Cuantumul GBE este de 10% din valoarea contract de achizitie publica, in lei, exclusiv TVA sau alte taxe similare.Modul de constituire al GBE: Scrisoare de Garantiei de Buna Executie (Form23, emis de o catre o banca sau o societ de asig), prezentata in original in lb romana, sau daca este emisa intr-o alta lb, scrisoarea de GBE va fi prez in orig, insotita de o traducere autorizata in lb romana, si va fi depusa inainte de data semnarii contractului, numai de catre ofertantul declarat castigator.In cazul in care GBE este emisa de catre o societ de asig, ofertantul tb sa faca dovada platii politei de asig aferenta.Pentru IMM garantia va fi redusa la jum.Pentru demonst incadrarii in categoria IMM ofertantul va prez obligatoriu, in orig, declpe proprie raspundere a reprez legal a societ interesate privind incadrarea in categ IMM (cf Anexa1 Legea346/2006 cu modifi si complet ulterioare).GBE se constituie inlei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat: 85% din Fondul Social European ?PODCA si 15% din bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006): Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 5. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul unei asocieri, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat. De asemenea acest formular trebuie completat si de catre tertul sustinator, dupa caz2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 25. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoanele cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Alexandru Ion Steriu, Daniel Eusebiu Gosea, Razvan-Andrei Corbos, Sorin Laurentiu Moise, Marian Tache, Savina Teodorescu. Acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 6. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile art 181 pct a, c^1, d din OUG 34/2006, tertii sustinatinatori vor completa Form 6.
4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 7.
5.Cazier judiciar pentru administrator(i): Cazier judiciar pentru administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul constatator (sau echivalent) care semneaza declaratia referitoare la art.180 si art. 181, respectiv declaratia privind eligibilitatea.In cazul unei asocieri, acest document trebuie prezentat de catre fiecare asociat.In cazul persoanelor fizice/juridice straine, documentul solicitat sau echivalent, emis de autoritatile competente ale tarii de resedinta va fi prezentat si in limba romana (traducere autorizata).In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emite documentul solicitat poate fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca nu se emite un astfel de document.6.Declaratie de participare cu oferta independenta: Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 8.
7.Certificat de atestare fiscala: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, sau echivalent, se va permite prezentarea doc in oricare din formele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa plata obligatiile scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele.In cazul persoanelor fizice/juridice straine, documentul solicitat sau echivalent, emis de autoritatile competente ale tarii de resedinta va fi prezentat si in limba romana (traducere autorizata).In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emite documentul solicitat poate fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca nu se emite un astfel de document.
8.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local, sau echivalent.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa plata obligatiile scadente la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele.In cazul persoanelor fizice/juridice straine, documentul solicitat sau echivalent, emis de autoritatile competente ale tarii de resedinta va fi prezentat si in limba romana (traducere autorizata).In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emite documentul solicitat poate fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca nu se emite un astfel de document. Certificat constatator privind obiectul de activitate: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa numele, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantii trebuie sa se asigure ca certificatele nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia prezentarii certificatului constatator in original/copie legalizata inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire la cererea Autoritatii Contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind situatia economico-financiara:
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca indeplinesc urmatoarea cerinta minima:
Cifra de afaceri medie anuala globala a ofertantului (op ec sau membrii asoc de op ec, impreuna) din cel mult ultimii trei ani bugetari incheiati sa fie egala sau mai maredecat 500000 Ron (pentru echiv se va avea in vedere cursul mediu anual ron/valuta comunicat de BNR/BCE).
Bilanturile contabile din ultimii trei ani vizate si inregistrate la organele competente. Bilanturile contabile vor fi prezentate in copie si certificate ?conform cu originalul? pe fiecare pagina de reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul in care operatorul economic nu a depus pana la data depunerii ofertei bilantul contabil pe anul 2011, va prezenta pentru indeplinirea prezentei cerinte, orice alte documente relevante din care sa rezulte cifra de afaceri pe anul 2011. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prez aceste documente.
Fisa de informatii generale Form9
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular. De asemenea, acest formular trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat in oferta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind lista principalelor contracte avand ca obiect realizarea de platforme informatice similare, in val totala de minim 200000 RON, efectuate in ultimii 3 ani;calc de la data dep ofertelor, din care sa rezulte indepl cerintelor de la pct. III.2.3).In cazul asoc, cerinta min impusa la pct.III.2.3) se va considera indepl in mod cumulativ prin luarea in consid a experientei tuturor memb asoc. Ofertantul trebuie sa dem ca a livrat in ultimii 3 ani max 2 contr care au avut ca obiect sau in comp dezv de asemenea sisteme/module.Lista sa fie insotita de recomandari contrasemnate de beneficiari(cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila) NOTA In Form12, ofertantul treb sa prezinte doc/parti relevante din contracte/pvreceptie/recomandari din care sa rezulte ca ofertantul a prestat acest tip de activ.Forma de prezentare se aplica cf art.188, alin.2, lit.a din OUG34/2006. Din continut sa rezulte: beneficiarul, tip serv, perioada, valoare fr TVA.
Resurse Uman, struct managem Op ec (lider, asoc) prez info ref la pers de specialit disp/al carui angaj de particip a fost obt de ofertant, care form echipa pt indepl contract (pct 10, 11 din specific teh).Lista insotitade CV pers de specialit, tb sa rez: membrii echipei respons pt indeplin contract au exp in prest serv de tipul celor care fac ob contract.Ofert(op ec/membr asoc de op ec impr)tb sa disp min de urm pers specialit: 1. Sef de prj: studii univ lunga durata IT;coord a min 1prj ce presup dezv, implement sol soft formare, dezv.2. Coord teh soft: studii univer lunga durata IT;min 1prj ce presup dezv, implement sol soft form, dezv.3.Echipa prj: Experti instruire?min 2 specialisti exp in dezv, implement sol soft;Respons cu asig calitatii?min 1 specialist cu calif, exp in asig calit sol soft;Ing.de implement?min 2specialisti exp in dezv, implement sol soft.Expertii sa aiba exper gen, implicarea min 1proi similar.
Informatii privind subcontractantii si asociatii (daca este cazul) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantiiAcord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Fiecare subcontractant va completa Declaratia de neincadrare la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006
In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii
de catre asociatul desemnat lider.
ISO 9001 in domeniul IT sau echivalent
ISO 27001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2012 13:00
Locul: Directia Schengen, str. Ermil Pangratti, nr 20, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate prin imputernicire scrisa, de catre ofertanti, pentru a participa la sedinta de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat prin proiectul ?Fii Proactiv, Invata Permanent? - Module de training pentru imbunatatirea abilitatilor personalului MAE cod SMIS 31872 .Tipul de finantare: Fonduri europeneFond european: Fondul Social European - Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
Orice ofertant are dreptul de a-si retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin prezentarea documentelor solicitate la cap. III.2) si III.3) in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Preturile vor fi calculate cu maxim 2 zecimale.Persoana care este autorizata sa semneze declaratiile/formularele, va depune dovada capacitatii sale de reprezentant legal al operatorului economic iar in cazul cand respectiva persona nu este reprezentantul legal al operatorului economic, va atasa o imputernicire semnata de catre reprezentantul legal al respectivului operator economic, precum si dovada calitatii de reprezentant legal al mandantului. (Model de imputernicire ? Formular nr. 2).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.05.2012 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer