Licitatie Publica - Achizitie "ARTICOLE COIFURA"
Anunt de participare numarul 49036/09.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: Valentin Marchidanu, Tel.208.25.25 int. 26.188; 311.09.99, In atentia: Valentin Marchidanu, Email: [email protected], Fax: 317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie "ARTICOLE COIFURA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul IGPR-str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: 689, 740RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de "Sepci din stofa camgarn, tergal si tercot, pentru ofiteri si agenti"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18443340-1 - Sepci (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Sapca din stofa camgarn, de culoare neagra, cu cozoroc, cu 3 randuri de frunze min 2 buc/max 10 buc;Sapca din stofa camgarn, de culoare neagra, cu cozoroc, cu 2 randuri de frunze min 40 buc/max 160 buc;Sapca din stofa camgarn, de culoare bleumarin indigo, cu cozoroc, cu 3 randuri de frunze min 30 buc/max 150 buc;Sapca din stofa camgarn, de culoare bleumarin indigo, cu cozoroc, cu 2 randuri de frunze min 300 buc/max 800 buc;Sapca din stofa camgarn, de culoare bleumarin indigo, cu cozoroc, cu 1 rand de frunze min 400 buc/max 1.500 buc;Lot 2: Sapca din stofa tergal, de culoare neagra, cu cozoroc, cu 2 randuri de frunze min 5 buc/max 50 buc;Sapca din stofa tergal, de culoare bleumarin indigo, cu cozoroc, cu 3 randuri de frunze min 30 buc/max 160 buc;Sapca din stofa tergal, de culoare bleumarin indigo, cu cozoroc, cu 2 randuri de frunze min 150 buc/1.000 buc;Sapca din stofa tergal, de culoare bleumarin indigo, cu cozoroc, cu 1 rand de frunze min 200buc/ max 1.000 buc;Sapca din stofa tergal, de culoare bleumarin-indigo, cu cozoroc simplu min 100/max 500 buc;Lot 3: Sapca din stofa tercot, de culoare bleumarin-indigo, cu 2 coafe, cu cozoroc, cu 2 randuri de frunze min 57 buc/max 200 buc;Sapca din stofa tercot, de culoare bleumarin-indigo, cu 2 coafe, cu cozoroc, cu 1 rand de frunze min 174 buc/max 500 buc;Sapca din stofa tercot, de culoare bleumarin-indigo, cu 2 coafe, cu cozoroc simplu min 100 buc/max 1.000;Lot 4: Sepcuta de vara cu emblema, cu 4 randuri de frunze min 51 buc/max 100; Sepcuta de vara cu emblema, cu 3 randuri de frunze min 104 buc/max 300 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 689, 740RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: Lot 1:5.000 lei; Lot 2:5.000 lei; Lot: 3.000 lei; Lot 4: Nu se solicita. Garantia de buna executie: 10% din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat/ Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 si 45 din OUG nr. 34/2006. Declaratia privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, dupa caz.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiin anul 2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil aferent anului 2007 si/sau scrisoare/scrisori de bonitate din partea unei/unor banci sau societati recunoscute de audit financiar si contabil; Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2005-2007;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani; Documente de certificare a sistemului calitatiidin seria ISO sau echivalent; Minimum 2 recomandari din partea altor beneficiari/clienti; 7 mostre de produs; Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareea acestora, dupa caz.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2008 14:30
Locul: IGPR-Directia de Logistica, str. Mihai Voda nr.6, sector 5, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 319.51.83, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a actului considerat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IGPR-Directia de Logistica
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel.311.09.99, Fax: 317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2008 19:04