Licitatie Publica - Achizitie articole de birou
Anunt de participare numarul 139906/25.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Radu Silviu, Tel. +40 750032379, In atentia: Gabriela Teletin, Email: [email protected], Fax: +40 0213110565, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie articole de birou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 33 luni
Valoarea estimata fara TVA: 718, 234RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul general il constituie achizitia de articole de birou pentru uzul AM POS-T.
Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Se vor incheia minim 3 contracte subsecvente.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se preconizeaza a se atribui pe parcursul acordului cadru este de 239.412 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
22852000-7-Dosare (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
31224810-3-Cabluri prelungitoare (Rev.2)
31411000-0-Baterii alcaline (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de articole de birou conform caietului de sarcini. Cantitatile minime si maxime aferente acordului sunt 51.712 produse buc si 155.562 produse buc.
Valoarea estimata fara TVA: 718, 234RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 12.000 lei (50% pt IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, operatorul economic va vira suma in contul RO53TREZ7005005XXX000180, deschis la ATCP Mun. Bucuresti. Documentul de confirmare se va depune in original odata cu depunerea ofertei. Pentru constituirea scrisorii de garantie de participare se va utiliza Formularul nr. 16 din sect. III a Doc. de atribuire Se solicita garantie de buna executie se poate constitui printru-un instrument de garantare (cf. art.90 alin.1 din HG 925/2006), conform Formularului nr. 19 din sect III a Doc de atrib, in cuantum de 10% din valoarea contractului subsecvent, exclusiv TVA(5% pt IMM).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri comunitare nerambursabile. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale (factura/OP)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta, Formularul 3 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, Formularul 4 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru ofertantii straini se vor considera conditiile aplicabile conform legislatiei din tara de origine;Certificat de participare cu oferta independenta, Formularul 6 din sect III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din ordonanta - Formularul 5 din sec III a Doc de atrib, original, semnat, datat si stampilat.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt d-na Gabriela Teletin ? director si d-na Sorana Lazar Paraschivescu - sef serviciu. Ordonator credite ? ministru Ovidiu Ioan Silaghi Certificat constatator - Eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului (similar pt ofertantii straini) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului. In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care trebuie sa corespunda obiectului contractului.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (pe baza certificatului constatator emis de ORC) trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat pentru partea de activitate prestata/produsele furnizate corelat cu partea de contract indeplinita conform acordului de asociere.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe anul 2011 sa fie de minim 20.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateOfertantul a furnizat in ultimii 3 ani (impliniti la data termenului limita pt. depunere oferte) produse similare (articole birou), in cadrul a min 1 contract de furnizare
-valoarea minima a contractului (sau a contributiei participarii ofertantului in asociere), fara TVA, 10.000 Euro (sau echivalent calculate la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2012 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2012 13:00
Locul: Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, Bd D Golescu nr. 38, Sect 1, Bucuresti, cam 29, et. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta sau anterior
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala - POS Transport 2007 - 2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Transport
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta poate anula procedura de atribuire a acordului cadru in cazul in care numarul operatorilor economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile este mai mic de 3.In cazul in care pe ultima pozitie sunt mai multe oferte cu preturi egale se va solicita reofertare in plic inchis in termen de 3 zile lucratoare. Daca si in acest caz pe ultima pozitie sunt oferte cu preturi egale se va relua solicitarea de ofertare in plic inchis.1.Operatorul economic declarat castigator pentru inchierea unui contract subsecvent este obligat sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, in vederea efectuarii platilor aferente produselor furnizate in cadrul contractului.2. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.3. Daca este cazul, oferta va include Acordul de asociere, nelegalizat.4. Procedura de atribuire poate fi anulata in conformitate cu prevederile art. 209 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.5. Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare sunt: pretul in lei fara TVA ofertat pentru intreaga cantitate de produse solicitata pentru contractul subsecvent respectiv;Numarul rundelor de licitatie: 1Durata rundei de licitare: 2 zileLicitatia electronica se va incheia dupa terminarea primei runde de licitare6. In cazul in care in urma etapei finale de licitatie electronica derulata pentru incheierea unui contract subsecvent vor fi doua sau mai multe oferte cu valori egale (fara TVA), valoarea respectiva reprezentand oferta cu pretul cel mai mic, autoritatea contractanta va atribui contractul acelui ofertant, dintre cei cu oferte egale, care a incheiat acordul cadru cu pretul cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii - Directia Proiecte Asistenta Tehnica
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 750032325, Email: [email protected], Fax: +40 0213110565, Adresa internet (URL): www.ampost.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2012 17:28