Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie ascensoare/lifturi persoane inclusiv montajul, aferent obiectivului de investitii Construire locuinte ieftine pentru tineri in vederea cumpararii si lucrari pregatitoare si tehnico-edilitare zona Baba Novac


Anunt de participare numarul 96607/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CONSTANTA
Adresa postala: BD. TOMIS 51, CONSTANTA, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: GHIULNIHAL MUTALAP, Tel.0241488157, Email: [email protected], Fax: 0241488924, Adresa internet (URL): www.primaria-constanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie ascensoare/lifturi persoane inclusiv montajul, aferent obiectivului de investitii Construire locuinte ieftine pentru tineri in vederea cumpararii si lucrari pregatitoare si tehnico-edilitare zona Baba Novac
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Constanta zona Baba Novac
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia si montarea a 18 ascensoare/lifturi persoane, aferent obiectivului de investitii Construire locuinte ieftine pentru tineri in vederea cumpararii zona Baba Novac, Municipul Constanta inclusiv obtinerea autorizatiilor de functionare ISCIR INSPEC.Documentatia de atribuire este publicata in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
45313100-5-Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia si montarea a 18 ascensoare/lifturi persoane, aferent obiectivului de investitii Construire locuinte ieftine pentru tineri in vederea cumpararii zona Baba Novac, Municipul Constanta inclusiv obtinerea autorizatiilor de functionare ISCIR INSPECT
Valoarea estimata fara TVA: 2, 465, 897.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare in cuantum de 25000 lei cu o valabilitate de 90 zile si garantia de buna executie in valoare de 2%din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular P;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular A; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular B; Certificat de atestare fiscala deplata a datoriilor catre bugetul de stat consolidat; Certificat de atestare fiscala deplata a datoriilor catre bugetul local; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare; Autorizatie ISCIR pentru montare si serviceascensoare/lifturi.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentare si completare formular I2.Bilantul contabil in copie semnat si stampilat de ofertant, pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) - inregistrat si vizat de organisme competente, cu rezultat financiar pozitiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008), realizata de ofertant individual sau ofertantii asociati prin cumul, trebuie sa fie de cel putin4.500.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-Formular C1;Documente care certifica livrarile de produse cuprinse in Formularul C1;Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru controlul calitatii-Formular F. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal autorizat ISCIR pentru montare/instalare ascensoare/lifturi, personal responsabil cu verificarea tehnica a ascensarelor (RVTA) autorizat ISCIR pentru punerea in functiune initiala a ascensorului sau cu ocazia verificarilor periodice ale acestuiain scopul indeplinirii conditiilor de functionare in securitate a ascensoarelor/lifturilor montate;Autorizarea pentru livrarea produselor in cazul in care ofertantul nu este producator. Ofertantul trebuie sa prezinte certificate de conformitate marcaj CE pentru produse, intocmit in conformitate cu legislatia in vigoare;Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-Formular E; Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)-Formular D;Standarde de asigurare a calitatii -certificat SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare: ofertantul trebuie sa prezinte cel mult doua contracte similare (furnizare+montare)ascensoare/lifturi din care sa reiasa ca suma valorilor incluse in contractele prezentate de operatorul economic ca dovada a experientei lui similare este de minim 2200000 lei, finalizate, insotite de recomandari din partea beneficiarului/ procese verbale de receptie la finalizarea montarii produselor /informatii privind indeplinirea obligatiilor contractuale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza etapa finala de licitatie electronica o singura runda. Ofertantii admisi trebuie sa fie inregistrati in SEAP la adresa de internet www.e-licitatie.ro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2010 13:00
Locul: Primaria Municipiului Constanta bd Tomis nr 51
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori desemnati de UCVAP, reprezentantiiimputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP la adresa www. e-licitatie.ro. Dupa realizarea evaluarii initiale integrale a ofertelor conform criteriului de atribuire stabilit in documentatia de atribuire se va lansa licitatia electronica.Vor fi invitati toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi in sensul imbunatirii ofertei depuse anterior acestei faze. Elementul ofertei careurmeaza sa faca obiectul procesuluide reofertare este pretul total aferent furnizarii montarii inclusv autorizarea ISCIR pentru cele 18 blocuri.Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan tuturor ofertantilor admisi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos nr 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala: str Traian nr 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241616003, Email: [email protected], Fax: 0241606597
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se poate depune contestatie in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Administratie Publica Locala, Serviciul Juridic
Adresa postala: bd Tomis nr 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241488115, Fax: 0241488924
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer