Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 140280 | 140378 | 140543 | 140604 | 140708 | 14123 | 141870 | 141916 | 142745 | 14331 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor:Canalizarea apelor uzate menajere in comuna Baisoara


Anunt de participare numarul 92533/22.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAISOARA (CONSILIUL LOCAL BAISOARA JUD. CLUJ)
Adresa postala: COM.BAISOARAJUD.CLUJ, Localitatea: Baisoara, Cod postal: 3361, Romania, Punct(e) de contact: MINODORA LUCA, Tel.333100, Email: [email protected], Fax: 333100, 333650, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor: Canalizarea apelor uzate menajere incomunaBaisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: In comuna Baisoara judetul Cluj.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor Canalizarea apelor uzate menajere incomunaBaisoara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71311100-2 - Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor Canalizarea apelor uzate menajere incomunaBaisoara
Valoarea estimata fara TVA: 56, 083RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare care este de 1000 lei.Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 12A Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular nr. 12B Declaratii privind eligibilitatea (neincadrare in art.180 din OUG34/2006)Formular nr. 12C Declaratie privind indeplinirea obligatiilor (neincadrare in art.181din OUG34/2006)Certificat de inregistrare eliberat de ORC- copieCertificat constatator, complet, inclusiv lista actionarilor , emis de ORC-original sau copie legalizata;Certificat eliberat de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE)- in copie
Pentru Persoane juridice /fizice straine: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul pe anii 2006, 2007, 2008 insotit de contul de profit si pierdere pentru anii 2006, 2007 si 2008, vizate de organele competente pentru fiecare ofertant, asociat2.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
3.Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii, in original sau copie legalizata.
4.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani(2006, 2007, 2008 )-Formular 3
5.Identificarea financiaraFormular 3.1-pentru toate conturile, inclusiv Trezorerie (In cazul unei asocieri, fiecare ofertant este obligat sa prezinte aceste documente)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min.110.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani-Formular 4
2.Fisa/fise de informatii privind experienta similara - Formular 15 .Se vor prezenta Copie a contractelor nominalizate ca experienta similara , si Recomandare de la beneficiari- in original sau copie legalizata
3.Informatii privind resursele umane : Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani pentru servicii-Formular 12I; Lista personalului cheie care va fi utilizat pentru indeplinirea acestui contract, de care dispune prestatorul -Formular 12.1 I (insotit de CV pentru personalul nominalizat-Formular 12.2I; declaratie de disponibilitate - Anexa la Formular 12.2I;Diplome, atestate, certificate in copie;Cartea de munca si/sau Contracte de munca vizate la ITM /de prestari servicii in copie)
4. Acord de asociere Formularul 8
5. Completare Formular 13 - subcontractantii si specializarea acestora daca e cazul6.Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent, in copie conform cu originalul (In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre liderul asocierii)7.Certificat SR EN ISO 14001 , sau echivalent in copie conform cu originalul ( In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre liderul asocierii)8.Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.(In cazul unei asocieri declaratia privind conditiile de munca trebuie sa fie completata de catre liderul asocierii)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In ce priveste experienta similara: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, indeplinirea, a minim 3 contracte incheiate pentru proiectare incluzand asistenta tehnica oferita pe durata delurarii lucrarilor. Se va prezenta copie dupa contract si cipoe dupa procesul verbal de predare-primire a proiectului si procesul verbal de receptie a serviciilor.Valoarea cumulata sa fie de cel putin 55000 lei.In ce priveste personalul tehnic de specialitate: Se va asigura cel putin un specialist care sa asigure servicii de asistenta tehnica pe toata durata de executie a lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
65zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2010 10:00
Locul: Sediul Primariei Baisoara, Comuna Baisoara, nr.153, jud.Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate asista la deschiderea ofertelor conform art.33(2) HG 925/2006 , membrii comisiei, imputernicitii ofertantilor, observator APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala Proiectul este finantat din Programul National de Dezvoltare Rurala - Axa III Calitatea vietii in zonele rurale si diversificarea economiei rurale; Masura 322 - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593.865, Email: [email protected], Fax: 0264-593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Baisoara
Adresa postala: Comuna Baisoara, nr. 153, Localitatea: Baisoara, Cod postal: 407065, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2009 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer