Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOBASCULANTA , AUTOGREDER SI BULDOEXCAVATOR


Anunt de participare numarul 67214/23.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Corcova (Primaria Corcova Jud. Mehedinti)
Adresa postala: Corcova, Localitatea: Corcova, Cod postal: 217125, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Elena Enescu, Tel.0252383464, Email: [email protected], Fax: 0252383464, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOBASCULANTA , AUTOGREDER SI BULDOEXCAVATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA COMUNEI CORCOVA , JUDETUL MEHEDINTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE UTILAJE ; AUTOBASCULANTA 1 BUC , AUTOGREDER 1 BUC , BULDOEXCAVATOR 1 BUC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
34000000-7-Echipament de transport si produse auxiliare pentru transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AUTOBASCULANTA 1 BUC , AUTOGREDER 1 BUC , BULDOEXCAVATOR 1 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 420, 168RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 5000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE
DECLARATIE DE NEINCADRARE IN PREVEDERILE ART. 181
CERTIFICATE DE SARCINI FISCALE EMISE DE ORGANELE COMPETENTE DIN CARE SA REZULTE CA NU EXISTA OBLIGATII RESTANTE LA PLATA BUGETULUI CONSOLIDAT DE STAT SI BUGETELE LOCALE CU VALABILITATE LA DATA DE 25.11.2008
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMII 3 ANI
DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
FISA DE INFORMATII GENERALE
BILANTUL CONTABIL PE ANUL 2007 VIZAT DE DGFP
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA DE AFACERI MINIM 420168 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELEOR FURNIZARI IN ULTIMII 3 ANI
EXPERIENTA SIMILARA
LISTA CUPRINZIND UTILAJE, INSTALATII , ECHIPAMENTE
DECLARATII EFECTIVE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FURNIZAREA BUNURILOR DE CONFIRMA PRIN PREZENTAREA UNOR DOCUMENTE/CERTIFICATE EMISE SAU CONTRASEMNATE DE CATRE O AUTORITATE ORI DE CATRE UN CLIENT PRIVAT BENEFICIAR SAU PRINTR-O DECLARATIE A OPERATORULUI ECONOMIC .IN CAZUL IN CARE BENEFICIARUL ESTE UN CLIENT PRIVAT SI DIN MOTIVE OBIECTIVE OPERATORUL ECONOMIC NU ARE POSIBILITATEA OBTINERII UNEI CERTIFICARI/CONFIRMARI DIN PARTEA ACESTUIA , DEMONSTRAREA SE REALIZEAZA PRINT-RO DECLARATIE A OPERATORULUI ECONOMIC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET
70%
Descriere:
2.
DURATA SERVICE POST GARANTIE SI ASISTENTA TEHNICA
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA PRIMARIEI CORCOVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2008 10:00
Locul: SEDIU PRIMARIEI COMUNEI CORCOVA , JUDETUL MEHEDINTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada STAVROPOLEUS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40213104641, Email: [email protected], Fax: 40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
art.272(3) OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE PRIMARIA COMUNEI CORCOVA
Adresa postala: COMUNA CORCOVA , JUDETUL MEHEDINTI, Localitatea: CORCOVA, Cod postal: 217125, Romania, Tel.0252383464, Email: [email protected], Fax: 0252383464
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2008 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer