Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie autobasculanta


Anunt de participare numarul 96855/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC APACONS SRL
Adresa postala: Com. Drajna, sat Drajna de Sus, nr. 517, judetul Prahova, Localitatea: Drajna, Cod postal: 107194, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL NICULESCU, Tel.0728180098, Email: [email protected], Fax: 0244290736, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu asociat unic Consiliul Local
Activitate (activitati)
- Mediu- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autobasculanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Drajna, sat Drajna de Sus, nr. 517, judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie autobasculanta, conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata autobasculanta
Valoarea estimata fara TVA: 240, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Oferta poate fi considerata inacceptabila daca depaseste valoarea estimata.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare = 2% din valoarea estimata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea completata conform Formularului nr. 2 (Sectiunea Formulare a prezentei documentatii) .
Operatorii economici trebuie sa prezinte in original sau copie legalizata pentru persoanele juridice romane si valabila la data deschiderii ofertelora urmatoarelor documente: - Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul de stat - original sau copie pe care vor aparea mentiunea conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale original sau copie pe care vor aparea mentiunea conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima obligatorie: Situatia financiara bilant contabil la 31.12.2009, 31.12.2008 si 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara - copii pe care vor aparea mentiunea conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Profit net pozitiv pe ultimul an - 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale (Formularul 3 din Sectiunea Formulare) - original.
2.Autorizatie pentru furnizarea produselor.Va fi prezentata autorizarea ofertantului pentru livrarea produselor, emisa de catre producator (Formularul 10 din sectiunea Formulare) - original sau copie conform cu originalul ,
3 . Certificarea sistemului calitatii. Se va prezenta documentul prin care sa se faca dovada ca atat producatorul cat si ofertantul au implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standard SR: EN ISO 9001/2001 sau echivalent al acestuia copie pe care vor aparea mentiunea conform cu originalul , semnatura persoanei care angajeaza patrimonial, in mod legal, ofertantul, stampila ofertantului si data.
4. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (se va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare) - original.3 experiente similare_ Formularnr.6 si/sau Recomandari din partea beneficiarilor.Echipamentele prezentate la experienta similara si pentru care se prezinta recomandari sa fie acelasi model (tip) cu utilajul ofertat.Nu se accepta ca oferantii sa fie in curs de certificare
Se solicita , dupa caz, completarea formularelor:
- Declaratie privind subcontractantii completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora conform formularului nr.7 . Daca nu este cazul se va preciza acest lucru in cadrul formularului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezentapentruultimii 3 ani, maxim 3 contractesimilare care insumateau o valoare minima, de minim: 1.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2010 09:30
Locul: Comuna Drajna, sat Drajna de Sus, nr. 517, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.03.2010 21:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer