Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOBUZ INTERURBAN


Anunt de participare numarul 37276/27.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PALATUL NATIONAL AL COPIILOR
Adresa postala: BD.TINERETULUI NR.8-10, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040353, Romania, Punct(e) de contact: ANTOANETA CULINCU, Tel.3301909, In atentia: EC.ION TITA, Email: [email protected], Fax: 3301909, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica de invatamant
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Institutie publica de invatamant
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOBUZINTERURBAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BD.TINERETULUI NR.8-10, SECTOR 4, BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AUTOBUZ = 1 BUC;CU MOTORIZAREMIN.EURO 4; TIP CONBUSTIBIL - MOTORINA; PUTEREA MIN.300 CP;CAPACITATEA REZERVORULUI MIN.400L; INSTALATIE DE PREINCALZIRE A COMBUSTIBILULUI;SASIU- CONFECTIONAT DIN PROFILE DIN OTEL ZINCAT SAU INOXIDABIL, TRATATE IMPOTRIVA COROZIUNII, STRUCTURA MONOBLOC;TRANSMISIE-CUTIE VITEZE-MECANICA, CU 5-6 VITEZE DE MERS INAINTE SI UNA DE MERS INAPOI, SINCRONIZATA INTEGRAL;SUSPENSIE-FATA-SPATE-PNEUMATICA SI AMORTIZOARE DE SOC;SISTEM DE FRANARE: SERVOASISTAT, PNEUMATIC, CU DUBLU CIRCUIT;FATA: SISTEM DE FRANARE CU DISCURI, PREVAZUT CU ABS SI ASR; SISTEM DE DIRECTIE- SERVOASISTAT; PUNTI: FATA - TIP AXA INDEPENDENTA, SPATE - TIP MOTRICE; CAPACITATE DE TRANSPORT: NR.DE OCURI PE SCAUNE MIN.50-55, NR.USI DE ACCES - MIN.2, VOLUM PENTRU BAGAJE - EXTERIOR 5M3;VITEZA MAXIMA-MIN.100KM/H;DOTARI OBLIGATORII-CERINTE MINIMALE- COLOANA VOLAN REGLABILA, PRIZA PENTRU SISTEM DE DIAGNOZA, PARASOLAR PARBRIZ, SEMNALIZARE SONORA A MERSULUI INAPOI, SCAUN REGLABIL PE INALTIME, PNEUMATIC, CU TETIERA SI CENTURA DE SIGURANTA PENTRU CONDUCATORUL AUTO.pENTRU PASAGERI SCAUNE TAPITATE CU MATERIAL REZISTENT LA UZURA, CU SPATAR SI COTIERE RABATABILE, PREVAZUTE CU CENTURI DE SIGURANTA.TRIUNGHI REFLECTORIZANT - 2 BUC, TRUSA DE PRIM AJUTOR-1BUC, STINGATOARE MINIM 2BUC.(P9), OMOLOGATE, OGLINZI EXTERIOARE REGLABILE ELECTRIC, INCALZITE, CULOARE METALIZATA.INSTALATIE DE INCALZIRE HABITACLU INDEPENDENTA (CARE SA FUNCTIONEZE SI CU MOTORUL OPRIT)PE INTREAGA LUNGIME A AUTOBUZULUI(CU ACTIUNE PE [PARTEA STANGA SI DREAPTA A CULOARULUI), PERDELE PENTRU GEAMURILE LATERALE SI SPATE;PARDOSEALA ACOPERITA CU COVOR PVC TRAFIC INTENS.SALONUL VA FI CAPITONAT CU MATERIAL TERMO-FONOABSORBANT.ILUMINARE A SALONULUI CU PLAFONIERE AMPLASATE ERGONOMIC.RADIO CD CU SISTEM DE SONORIZARE, DIFUZOARE PENTRU FIECARE RAND DE SCAUNE.TAHOGRAF- DIGITAL.EXISTENTA SERVICE PENTRU AUTOVEHICUL OFERTAT.AUTORIZAT RAR SI CERTIFICAT ISO DE MINIM UN AN IN BUCURESTI.TERMEN DE GARANTIE CEL PUTIN 2ANI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. autobuz
Valoarea estimata fara TVA: intre 370, 000 si 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 8000 RON prin OP - in contul RO28TREZ7045009XXX000182 TREZ. SECTOR 4
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII SI SUBVENTIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conf.art.44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL ANGAJAT SI CADRELE DE CONDUCERE;DECLARATIE DE ELIGIBILITATE;DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA IN ART.181 DIN OUG 34/2006;CERTIFICAT REGISTRU COMERTULUI;CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND OBLIGATIILE DE PLATA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, BILANT CONTABIL
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
STANDARDE DE MEDIU SI CALITATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: CAIETUL DE SARCINI SE OBTINE DE LA SERVICIUL CONTABILITATE.INFORMATII LA TELEFON 0213301909
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.01.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2007 14:00
Locul: BD.TINERETULUI NR.8-10, SECTOR 4, BUCURESTI, SEDIUL INSTITUTIEI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
CF.ART.33(2) DIN HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL - BUCURESTI
Adresa postala: STR.SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: BD.TINERETULUI NR.8-10 SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 040342, Romania, Tel.0213301909, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2007 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer