Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie autobuze categoria M3 ? Second hand. Autobuz tip articulat (Lmax=18,5 m) clasificabil conform Ord. 458/17.03.2002 cl. I ? 5 buc. Autobuz tip standard (Lmax=12,5 m) clasificabil conform Ord. 458/17.03.2002 minim cl. II ? 5 buc


Anunt de participare (utilitati) numarul 145977/22.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA Arad
Adresa postala: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Localitatea: Arad, Cod postal: 310158, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Ioana Motiu, Tel. +40 0257338590, Email: [email protected], Fax: +40 0257338590, Adresa internet (URL): www.ctparad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie autobuze categoria M3 ? Second hand. Autobuz tip articulat (Lmax=18, 5 m) clasificabil conform Ord. 458/17.03.2002cl. I ? 5 buc. Autobuz tip standard (Lmax=12, 5 m) clasificabil conform Ord. 458/17.03.2002 minim cl. II ? 5 buc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: localitatea Arad, str. Calea Victoriei, nr. 35 B-37
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul care urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune ?Achizitie autobuze categoria M3 ? Second hand. Autobuz tip articulat (Lmax=18, 5 m) clasificabil conform Ord. 458/17.03.2002cl. I ? 5 buc. Autobuz tip standard (Lmax=12, 5 m) clasificabil conform Ord. 458/17.03.2002 minim cl. II ? 5 buc.?, cu respectarea cerintelor si parametrilor tehnici minimali cuprinsi in Caietul de sarcini, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
34121200-3-Autobuze articulate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul ce se doreste a fi atribuit in baza prezentei proceduri va viza achizitia de autobuze categoria M3 ? Second hand. Autobuz tip articulat (Lmax=18, 5 m) clasificabil conform Ord. 458/17.03.2002cl. I ? 5 buc. Autobuz tip standard (Lmax=12, 5 m) clasificabil conform Ord. 458/17.03.2002 minim cl. II ? 5 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 766, 129RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 15322.58 lei si se poate constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC. Garantia de participare se va constitui in lei sau echivalentul in alta moneda la cursul BNR avand ca data de referinta data de publicare a invitatieide participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO90BRDE020SV02169100200 deschis la BRD Arad.In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, sau conditionat.- respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 278(1) din O.U.G. nr. 34/2006 prin OUG 77/2012. 5% din valoarea contractului, fara TVA, in maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contr., integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/o societate de asigurari care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea art. 90(3) din H.G. 925/2006. Daca garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Se va restitui de catre AC, conform art. 92(1) din H.G. 925/2006, actualizata in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal final de receptie a autobuzelor transport persoane care fac obiectul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din sume aprobate cu titlu de subventii de catre Consiliul Local Municipal Arad.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1). Cerinta obligatorie:
Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata. Ofertantii participanti la procedura vor fi obligati sadepuna o declaratie pe proprie raspunderein conformitatecu art. 292 Cod Penal, ca toate documentele prezentate in vederea participarii la procedura de achizitie publica avand ca obiect , ,Achizitie autobuze categoria M3 ? Second hand. Autobuz tip articulat (Lmax=18, 5 m) clasificabil conform Ord. 458/17.03.2002cl. I ? 5 buc. Autobuz tip standard (Lmax=12, 5 m) clasificabil conform Ord. 458/17.03.2002 minim cl. II ? 5 buc.? organizata de Compania de Transport Public Arad, sunt reale si conforme.
In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante1. Cuvineanu Petre - Presedintele Comisiei de evaluare2. Neacsiu Doru - Membru al Comisiei de evaluare3. Chifa Ioan- Membru al Comisiei de evaluare4. Tau Ioan- Membru al Comisiei de evaluare/supleant
5. Bunaciu Sergiu - Membru al Comisiei de evaluare/supleant
6. Birau Mariana ? director general
7. Turjuc Viorel Teodor ? membru al consiliului de administratie
8. Faur Mariana Terezia ? membru al consiliului de administratie
9.Moisa Samuel ? membru al consiliului de administratie
10. Dolean Sergiu ? membru al consiliului de administratie
11. Macra Claudia Anca ? membru al consiliului de administratie
12. Onica Adela - membru al consiliului de administratie
13. Rosu Petru - membru al consiliului de administratie
14. Dolha Cristian - membru al consiliului de administratie
15. Copil Maria Alexandra ¬ membru al consiliului de administratie
16. Pistru Popa Simona Geanina ? membra AGA
17. Nicsanu Marcela Ana ? membra AGA
18. Vlaicu Hergane Traian Ioan ? membru AGA
19. Plaveti Ioan ? membru AGA
20. Sipos Gyorgy ? membra AGA
Mod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularul nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata; formularul nr. 6.1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata si formularul nr. 6.2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata ? in original., Formularul nr. 4 ? declaratie pe proprie raspundere ? in original .
In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.
2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.
3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie conform cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Se va face dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.
Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor
Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2). Cerinta obligatorie:
Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 2 (cf. Ordin nr. 314/2010).
3). Cerinta obligatorie:
In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica /financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.
De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.
Mod de dovedire:
1. Prezentarea acordului ferm de sustinere, in forma autentica, Formularul nr. 15 si Formularul nr. 16.2. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 6, 6.1. si 6.2., in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181, lit. a), c1) si d) (conform art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.
4). Cerinta obligatorie:
In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.
Mod de dovedire:
In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta:
1.Formularul nr. 12 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati) ? in original.
2.Contractul de asociere conform Formularului nr. 13 (Acord/Contract de asociere), in original, si Formularul nr. 14 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. 1). Cerinta obligatorie:
Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare obiectului procedurii.
Mod de dovedire:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, va cuprinde informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor, cuprinzand totodata activitatea autorizata mai sus indicata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.
Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.
Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la punctul ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
2). Cerinta obligatorie:
Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.
Mod de dovedire:
Se vor atasa copii dupa original si traducerea certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita operatorilor economici sa aiba media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010-2012) in cuantum de minim 1532258 lei (pentru persoanele juridice romane).Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima: -conform cursului mediu BNR in anul 2010-conform cursului mediu BNR in anul 2011
- conform curs mediu BNR in anul 2012
- Se va atasa Formularul nr. 7 (Informatii generale) ? in original.
- se vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil) pe anii 2010-2012 inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente (documentele emise de autoritatile legale competente trebuind sa fie depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul si sa certifice incadrarea in limitele specificate mai sus)
Modalitatea de indeplinire
- Se va atasa Formularul nr. 7 (Informatii generale) ? in original.
- se vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil) pe anii 2010-2012 inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente (documentele emise de autoritatile legale competente trebuind sa fie depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul si sa certifice incadrarea in limitele specificate mai sus)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
1. Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2. In sensul dovedirii experientei similare a operatorului economic acesta are obligatia de a prezenta 1 sau maxim 2 contracte cumulate avand ca obiect furnizarea de produse similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, prin care ofertantul sa faca dovada furnizarii produselor a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 766129 lei + TVA.
- contractele se vor putea prezenta in copie dupa partile relevante din acestea.- livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- se va atasa Formularul nr. 8 (Declaratie privind lista principalelor livrari de autobuze in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati) ? in original.
Modalitatea de indeplinire
- contractele se vor putea prezenta in copie dupa partile relevante din acestea.- livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate /documente contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- se va atasa Formularul nr. 8 (Declaratie privind lista principalelor livrari de autobuze in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati) ? in original.
Operatorul economic trebuie sa prezinte certificatul ISO 9001 sau echivalent
Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Modalitatea de indeplinire
Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2013 10:00
Locul: la sediul Companiei de Transport Public SA Arad, Calea Victoriei nr. 35B-37, jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care se depun doua sau mai multe oferte cu pret egal si totodata cel mai mic pret din totalul ofertelor depuse, departajarea ofertelor (cu pret egal) se va face prin depunerea de catre ofertantii aflati in aceasta situatie a unor noi propuneri financiare in plic inchis (reofertare).2. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM (facand dovada prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004), beneficiaza de o reducere de 50% la constituitrea garantiei de participare si de buna executie si la indeplinirea cerintei referitor la cifra de afaceri (Formular nr. 3).3. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (art. 11 din H.G. 925/2006) sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere (conform Formularului nr. 5 si Anexa la Formularul 5), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Ofertantului care nu s-a prevalat de dreptul instituit in conformitate cu art. 11 si nu a depus declaratia initiala, nu i se vor mai solicita completari ale documentatiei de atribuire.4. Operatorii economici au obligatia de a asigura pentru produse o garantie tehnica de min. 5000 km, obligatie ce urmeaza a fi asumata de acestia prin oferta tehnica depusa. Ofertele tehnice care vor cuprinde perioade mai mici de garantie decat cea impusa prin prezenta documentatie vor fi declarate neconforme.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Orice persoana care se considera vatamata intr-un drept/interes legitim printr-un act al Autoritatii Contractante, poate sesiza CNSC conform art. 2562 din O.U.G.34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania de Transport Public Arad
Adresa postala: Calea Victoriei, nr. 35B-37, Localitatea: Arad, Cod postal: 310158, Romania, Tel. +40 257338590, Fax: +40 257253685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2013 18:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer