Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie autobuze noi cu podea joasa


Anunt de participare (utilitati) numarul 115875/24.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT PUBLIC LOCAL S.A. SUCEAVA
Adresa postala:  SUCEAVA, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720021, Romania, Punct(e) de contact:  DARIE ROMANIUC, Tel. 0744535345, Email:  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie autobuze noi cu podea joasa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante, str. Traian Vuia nr. 5A Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se are in vedere organizarea procedurii de licitatie deschisa pentru achizitia in sistem leasing a unui numar de 3 autobuze noi, cu podea joasa, cu o capacitate de transport de minim 100 de calatori. Valoarea estimata face referire la pretul total al autobuzelor, la sfarsitul perioadei de leasing.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121400-5 - Autobuze cu podea joasa (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 autobuze noi, cu podea joasa, cu o capacitate de transport de minim 100 de calatori
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare de 60000 lei.Se constituie conform documentatiei anexate.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA, se va constitui conform documentatiei anexate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-prezentarea formularului cf. D.A. anexe.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: - completarea formularului cf. D.A. anexe; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local. Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)- Cerinte obligatorie: - prezentarea Certificatului unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI) ? in copie legalizata ;
- prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, in original, din care sa rezulte informatiile conform fisei de date anexata.Persoane juridice /fizice straine-Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu dovedesc o forma legala de inregistrare sau nu au ca obiect de activitate domeniul care face obiectul prezentei proceduri de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc situatia economica si financiara: 1. Fisa de informatii generale, completata potrivit modelului prezentat in Sectiunea IV, Formulare si anexe, formularul nr. 3 din cadrul documentatiei de atribuire;Cerinta minima - prezentarea fisei cu date complete2. Bilanturile contabile din ultimii trei ani vizate si inregistrate de organele competente (copii autentificate). Ofertantii a caror durata de functionare este mai mica de 3 ani vor prezenta bilanturile contabile aferente duratei de functionare.Cerinta minima : Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri anuale (proprii) in valoare de minim 1000000 lei sau echivalentul in euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind lista principalelor livrari de produse (prestari de servicii) in ultimii 3 ani potrivit modelului prezentat in Sectiunea IV, Formulare si anexe, formularul nr. 4 din cadrul documentatiei de atribuire.Cerinta minima: indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unui contract ( mai multor contracte) care a(au) avut ca obiect furnizarea unor produse (prestarea unor servicii) similare(aceeasi grupa CPV), in valoare cumulata de minim 1000000 lei sau echivalentul in euro.2. Recomandari din partea altor beneficiari.Cerinta minima: prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar (aceeasi grupa CPV).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform documentatiei de atribuire anexata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S214-328874 din 04.11.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2011 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.03.2011 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.03.2011 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, str. Traian Vuia nr 5A Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230/216321 int.808/207, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre actul contestat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii din cadrul S.C. T.P.L. S.A. Suceava
Adresa postala:  str. Traian Vuia nr. 5 A, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720021, Romania, Tel. 0330401442, Email:  [email protected], Fax:  0330401442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2011 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer