Licitatie Publica - Achizitie autobuze noi cu podea joasa
Anunt de participare (utilitati) numarul 75574/16.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRANSPORT PULIC LOCAL S.A. SUCEAVA
Adresa postala: Str. Traian Vuia nr. 5 A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720021, Romania, Punct(e) de contact: DARIE ROMANIUC, Tel.0744535345, Email: [email protected], Fax: 0330401442, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie autobuze noi cu podea joasa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante, str. Traian Vuia nr. 5A Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se are in vedere organizarea procedurii de licitatie deschisa pentru achizitia in sistem leasing a unui numar de 3 autobuze noi, cu podea joasa, cu o capacitate de transport de minim 100 de calatori. Valoarea estimata face referire la pretul total al autobuzelor, la sfarsitul perioadei de leasing.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121400-5 - Autobuze cu podea joasa (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 autobuze noi, cu podea joasa, cu o capacitate de transport de minim 100 de calatori
Valoarea estimata fara TVA: 990, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 65000 lei.Se constituie prin scrisoare de garantie.Garantia de buna executie5% din valoarea contractului fara TVA, se va constitui prin scrisoare de garantie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-prezentarea formularului cf. D.A. anexe.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: - completarea formularului cf. D.A. anexe; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local. Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate. Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)-Cerinte obligatorie: - prezentarea Certificatului unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI) in copie legalizata ;
- prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, in original, din care sa rezulteinformatiile conform fisei de date anexata.
Persoane juridice /fizice straine-Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu dovedesc o forma legala de inregistrare sau nu au ca obiect de activitate domeniul care face obiectul prezentei proceduri de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Bilanturile contabile din ultimii trei ani vizate siinregistrate de organele competente (copii autentificate). Ofertantii a caror durata de functionare este mai mica de 3 ani vor prezenta bilanturile contabile aferente duratei de functionare.Cerinta minima : Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri anuale (proprii) in valoare de minim 1000000 lei sau echivalentul in euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintaminima: prezentarea a cel putin uneirecomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar (aceeasi grupa CPV).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S28-041387 din 11.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2009 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2009 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, str. Traian Vuia nr 5A Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230215383, Email: [email protected], Fax: 0230215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta despre actul contestat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii din cadrul S.C. T.P.L. S.A. Suceava
Adresa postala: str. Traian Vuia nr. 5 A, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720021, Romania, Tel.0330401442, Email: [email protected], Fax: 0330401442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 15:30