Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOBUZE PENTRU TRANSPORT PUBLIC CALATORI
Anunt de participare numarul 146573/16.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GIROCEANA S.R.L
Adresa postala: Semenic nr.54, Localitatea: Giroc, Cod postal: 307220, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU DACIAN MARINESCU, Tel. +4 0740513753, In atentia: dl. Marinescu Dacian, Email: [email protected], Fax: +40 256395798, Adresa internet (URL): www.giroceana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AGENT ECONOMIC
Activitate (activitati)
Altele: Transporturi terestre de calatori
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOBUZE PENTRU TRANSPORT PUBLIC CALATORI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC GIROCEANA SRL
Str. Semenic, nr. 54, Comuna Giroc, Judetul Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie 2 autobuze pentru transport public calatoriValoare estimata totala: 1 285 000 lei, fara TVA
din care
Diverse si neprevazute: 0 leidin valoare estimata totala, in cunatum de 0 %din valoare estimata totala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie 2 autobuze pentru transportul public decalatori
Valoare estimata totala: 1 285 000 lei, fara TVA
Diverse si neprevazute: 0 leidin valoare estimata totala, in cunatum de 0 %din valoare estimata totala
Valoarea estimata fara TVA: 1, 285, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
DA. Se va constitui in cuantum de 25000 lei. Se poate constititui prin virament bancar, instrument de garantare, ordin de plata/fila CEC sau depune la casieria societa?ii. Garan?ia de participare poate fi depusa ?i in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garan?iei de participare: 90 de zile de la data limita de depunerea ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO47TREZ6215069XXX001404 deschis la Trezoreria Timis. In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, in cazul in care garan?ia de participare se constiuie printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata gararan?iei se va executa necondi?ionat sau condi?ionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declara?iei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contesta?iei formulate, AC va re?ine din cuantumul garan?iei de participare conform art.278^1, alin.1, lit.b din OUG 34/2006, o suma in valoare de 5064, 999 lei. Ofertele care nu sunt inso?ite de dovada constituirii garan?iei de participare vor fi respinse ?i returnate nedeschise. DA. Se va const. in cuantum de 2 % din val. contr., fara TVA, in max. 3 zile de la semn. contr., integral printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara/soc. de asig. care devine anexa la contr./partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplic. prev.art. 90, (3) din H.G. 925/2006. Dc. garantia de buna exec. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc.de asig., acesta tb. sa prev. ca plata garantiei se va exec. necond. sau conditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu priv. la culpa pers. garantate. Garantia de buna exec. se va restit. de catre AC, cf. art. 92, alin. 1 din H.G. 925/2006, actualizata dupa cum urmeaza: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
IMPRUMUT BANCAR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Marinescu Ovidiu Dacian ? Administrator,
Iacsin Elvira ? Sef departament Contabilitate,
Zota Flavius ? consilier juridic,
Jivi Mariana ? functionar economic, Iancu Carmina-Cristina ? functionar economic,
Grui?a Octavian- Petru ? Consilier local,
?ipo? Nicoleta- Daniela? Consilier local ,
Ur?ica Adrian- Danu?? Consilier local,
Golban Gheorghe ? Consilier local, Terteci Lenu?a? Consilier local,
Pascota Ionel-Petru? Consilier local ,
Virtosu Dan? Consilier local ,
Alexa Ionel? Consilier local ,
Golban Florin? Consilier local ,
Aga Dorin Petru? Consilier local ,
Stancea Ioan-Antoniu? Consilier local ,
Cojeia Ciprian? Consilier local ,
Con?escu Milu?a? Consilier local ,
Bota Mircea? Consilier local,
Se va prezenta originalul documetului sau copie legalizata ori copie conform cu originalul.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt:
- date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundar de activitate;
- reprezentantii legali;Operatorii economici nerezidenti (straini) participanti la procedura vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele respective trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantilor, pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim2570000 lei ? pentru persoanele juridice romane, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Conform curs mediu BNR pentru anul 2011;
-Conform curs mediu BNR pentru anul 2012;Nota: in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Se vor prezenta scrisori de bonitate din partea bancilor;Persoanele juridice straine vor atasa, in copie, insotite de traducere legalizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca operatorul economic, sau in cadrul unei asociatii fiecare din asociati face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, valoarea minima solicitata a fi indeplinita privind cifra medie de afaceri se reduce cu 50 % in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinte o Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, con?inand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autorita?i contractantesau clien?i priva?i . Valoarea acestor livrari trebuie sa fie cel putin egala cu 1 000 000 lei, fara TVA.
Informatii privind subcontractantii.
Operatorii economici vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specifica?ii sau standarde relevante, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S125-214194 din 29.06.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2013 11:00
Locul: Sediul SC GIROCEANA SRL, comuna Giroc, str. Semenic, nr. 54
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Societatile ofertante vor fi reprezentate de persoanele autorizate in acest sens.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Comisia de evaluare are obligatia de a stabili oferta castigatoare, dintre ofertele admise, pe baza criteriului pt atribuirea contractului de achizitie publica. Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea pretului fiecarei oferte admise, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modalitatea de indeplinire a contractului de catre operatorii economici participanti la procedura de atribuire. Preturile care se compara sunt cele fara TVA. In cazul in care se constituie ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.2.Pentru vizualizarea documenta?iei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fi?ierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vatamata poate sesizaC N S C in vederea anularii actului ?i/sau recunoa?terii dreptului pretins ori a interesului legitim in condi?iile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC GIROCEANA SRL ? departamentul juridic
Adresa postala: STR. SEMENIC NR. 54, Localitatea: GIROC, Cod postal: 307220, Romania, Tel. +40 256395648, Email: [email protected], Fax: +40 256395798, Adresa internet (URL): www.giroceana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2013 12:16