Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOBUZE PENTRU TRANSPORT PUBLIC CALATORI


Anunt de participare numarul 147779/08.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GIROCEANA S.R.L
Adresa postala: Semenic nr.54, Localitatea: Giroc, Cod postal: 307220, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU DACIAN MARINESCU, Tel. +4 0740513753, In atentia: dl. MARINESCU DACIAN, Email: [email protected], Fax: +40 256395798, Adresa internet (URL): www.giroceana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AGENT ECONOMIC
Activitate (activitati)
Altele: Transporturi terestre de calatori
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOBUZE PENTRU TRANSPORT PUBLIC CALATORI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC GIROCEANA SRLStr. Semenic, nr. 54, Comuna Giroc, Judetul Timis
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie 2 autobuze pentru transport public calatoriValoare estimata totala: 1 285 000 lei, fara TVAdin careDiverse si neprevazute: 0 lei din valoare estimata totala, in cunatum de 0 % din valoare estimata totala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34121100-2 - Autobuze publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie 2 autobuze pentru transportul public de calatoriValoare estimata totala: 1 285 000 lei, fara TVADiverse si neprevazute: 0 lei din valoare estimata totala, in cunatum de 0 % din valoare estimata totala
Valoarea estimata fara TVA: 1, 285, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
DA. Se va constitui in cuantum de 25000 lei. Se poate constititui prin virament bancar, instrument de garantare, ordin de plata/fila CEC sau depune la casieria societa?ii. Garan?ia de participare poate fi depusa ?i in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garan?iei de participare: 90 de zile de la data limita dedepunerea ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO47TREZ6215069XXX001404 deschis la Trezoreria Timis. In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, in cazul in care garan?ia de participare se constiuie printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata gararan?iei se va executa necondi?ionat sau condi?ionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declara?iei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul respingerii ca nefondata de catre CNSC a contesta?iei formulate, AC va re?ine din cuantumul garan?iei de participare conform art.278^1, alin.1, lit.b din OUG 34/2006, o suma in valoare de 5064, 999 lei. Ofertele care nu sunt inso?ite de dovada constituirii garan?iei de participare vor fi respinse ?i returnate nedeschise. DA. Se va const. in cuantum de 2 % din val. contr., fara TVA, in max. 3 zile de la semn. contr., integral printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara/soc. de asig. care devine anexa la contr./partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplic. prev.art. 90, (3) din H.G. 925/2006. Dc. garantia de buna exec. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond. legiide o soc. bancara/soc.de asig., acesta tb. sa prev. ca plata garantiei se va exec. necond. sau conditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. acestuia cu priv. la culpa pers. garantate. Garantia de buna exec. se va restit. de catre AC, cf. art. 92, alin. 1 din H.G.925/2006, actualizata dupa cum urmeaza: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
IMPRUMUT BANCAR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se cer informatii privind: 1. Declaratie privind eligibilitatea ( original) ? Formular 3 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 (original) - Formular 5 din Sectiunea Formulare;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (original)- Formular 4 din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 15 din Sectiunea Formulare;5. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/ 2006, asa cum a fost modificat si completat - Formularul nr. 16 din Sectiunea Formulare;In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: Marinescu Ovidiu Dacian ? Administrator, Iacsin Elvira ? Sef departament Contabilitate, Zota Flavius ? consilier juridic, Jivi Mariana ? functionar economic, Iancu Carmina-Cristina ? functionar economic, Grui?a Octavian- Petru ? Consilier local, ?ipo? Nicoleta- Daniela? Consilier local , Ur?ica Adrian- Danu?? Consilier local, Golban Gheorghe ? Consilier local, Terteci Lenu?a? Consilier local, Pascota Ionel-Petru? Consilier local , Virtosu Dan? Consilier local , Alexa Ionel? Consilier local , Golban Florin? Consilier local , Aga Dorin Petru? Consilier local , Stancea Ioan-Antoniu? Consilier local , Cojeia Ciprian? Consilier local , Con?escu Milu?a? Consilier local , Bota Mircea? Consilier local, Contescu Miluta? Consilier localCojeia Ciprian? Consilier local6. Cazier fiscal al persoanei juridice eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;7. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Cotrolul Finantelor de Stat, obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Documentul se va prezenta in copie legalizata, in copie certificata "conform cu originalul", sau in original.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.8. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta;Documentul se va prezenta in copie legalizata, in copie certificata "conform cu originalul", sau in original.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii exigibile restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Nota: in cazul unei asocierei, formularele vor fi depuse de fiecare asociat in parte.In cazul in care operatorii economci ofertanti prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, cerintele vor fi considerate ca indeplinite; se vor prezenta toate documentele justificative in original , copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata. Atunci cand este cazul, operatorii economici a caror durata de functionare (calculata ca interval de timp intre data infiintarii si data desfasurarii procedurii de achizitie) este mai mica decat cea prevazuta la cerinta privind cifra de afaceri si/sau experienta similara , trebuie sa solicite autoritatii contractante, prin intermediul consultantului, in termenul prevazut mai sus, clarificari privind cerintele minime de calificare, comunicand in acest scop doar data infiintarii;In cazul unei oferte comune (asocieri) situatia personala, capacitatea de exercitare, (cerinte regasite in prezenta fisa de date a achizitiei, la cap. III.2.1 ?Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului?), precum si indeplinirea cerintelor referitoare standardele privind asigurarea calitatii (III.2.4 ?Standarde de asigurare a calitatii?) trebuie dovedite de
fiecare dintre asociati in parte.Cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati care, conform acordului de asociere, a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.In cazul beneficierii de aportul unui tert sustinator, cf art 186 si 190 OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acestia vor avea obligatia de a prezenta anagajamentul de sustinere incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate, insotita de anexa aferenta tipului de sustinere acordat. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentand astfel si Declaratia privind eligibilitatea, Formular 3, in original, din Sectiunea Formulare.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care trebuie sa mentioneze succint, dar
precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau alte asemenea; se va prezenta in original Declaratia pe propria raspundere mentionata, insotita obligatoriu de Anexa la Declaratie.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta/ completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare la data licitatiei, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, documentele solicitate.Pentru situatia in care ofertantul nu uzeaza de acest drept, de a depune declaratia pe proprie raspundere insotita obligatoriu de anexa, nu se accepta ulterior completarea documentelor lipsa la data deschiderii ofertei. Certificat constatator emis de O.N.R.C. de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine operatorul economic, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul C.A.E.N. din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a
ofertelor.Se va prezenta originalul documetului sau copie legalizata ori copie conform cu originalul.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundar de activitate;
- reprezentantii legali;Operatorii economici nerezidenti (straini) participanti la procedura vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele respective trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri a ofertantilor, pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim 2570000 lei ? pentru persoanele juridice romane, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.In acest sens se va completa si depune Formularul 6 din Sectiunea Formulare, in original (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular -Scrisoare de informatii generale).Nota: Documentele ce vor fi prezentate pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare sunt lasate la latitudinea operatorilor economici.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insite de traducere autorizata in limba romana
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune Formularul nr.6 din Sectiunea Formulare, in original;Valoarea cifrei de afaceri medii, pentru ultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 2570000 lei, in domeniul de activitate aferentobiectului contractului;Pentru persoanele juridice straine, cifra de afaceri se va exprima: -Conform curs mediu BNR pentru anul 2010;
-Conform curs mediu BNR pentru anul 2011;
-Conform curs mediu BNR pentru anul 2012;Nota: in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Se vor prezenta scrisori de bonitate din partea bancilor;Persoanele juridice straine vor atasa, in copie, insotite de traducere legalizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor. In cazul in care in tara de origine sau in tara in careeste stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata odeclaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca operatorul economic, sau in cadrul unei asociatii fiecare din asociati face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, valoarea minima solicitata a fi indeplinita privind cifra medie de afaceri se reduce cu 50 % in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa prezinte o Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, con?inand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca ace?tia din urma sunt autorita?i contractante sau clien?i priva?i . Valoarea acestor livrari trebuie sa fie cel putin egala cu 1 000 000 lei, fara TVA.In acest sens se va completa Formular 7 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind lista principalelor livrari . Se va prezenta model fisa exeprienta similara, conform Formular 8 din sectiunea Formulare.
Operatorii economici ofertanti trebuie sa prezinte o declaratie privind personalului tehnic de specialitate de care dispun. In aces sens se va completa in original, Formularul nr. 9 din Sectiunea Formulare.Totodata se va prezenta o declaratie de disponibilitate ce va cuprinde personalul tehnic de specialitate considerat a fi necesar in situatia in care produsele achizitionate necesita montare/instalare/punere in functiune/service.Se vor prezenta dovezi de instruire a personalului, in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate pentru perioada de garantie acordata produselor.
Informatii privind subcontractantii.In acest sens se va completa in original Formularul D din Sectiunea Formulare, insotit de acordurile de subcontractare in original, (model Formular D2). In situatia in care nu este cazul, respectiv ofertantul nu va
subcontracta o parte din lucrare, acest lucru se va consemna.
Operatorii economici vor prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specifica?ii sau standarde relevante, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea unei o liste a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Se va completa Formular 7 dinSectiunea Formulare - Declaratie privind lista principalelor livrari.Se va prezenta model fisa exeprienta similara, conform Formular 8 din sectiunea Formulare.Pentru indeplinirea cerintei valorice impuse, echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catreBanca Nationala a Romaniei http: //www.bnro.ro.Se va prezenta declaratie pe propria raspundere privind personalului tehnic de specialitate angajat in original, Formularul9 din Sectiunea Formulare si cv-urile acestora.Se va prezenta declaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate .Operatorii economici ofertanti trebuie sa prezinte una sau mai multe dovezi de instruire a personalului.Se va prezenta declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora ? in original.Se va completa si depune, in original, Formularul D din Sectiunea Formulare, impreuna cu acordurile de subcontractarein original, (model Formular D2) iar in situatia in care nu este cazul, respectiv ofertantul nu va subcontracta o parte din lucrare, acest lucru se va consemna.Se va prezenta copie dupa certificatele considerate importante de catre operatorii economici.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S125-214184 din 29.06.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2013 11:00
Locul: Sediul SC GIROCEANA SRL, str. Semenic, nr. 54, comuna Giroc, jud. Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Societatile ofertante vor fi reprezentate de persoanele autorizate in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Comisia de evaluare are obligatia de a stabili oferta castigatoare, dintre ofertele admise, pe baza criteriului pt atribuirea contractului de achizitie publica. Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea pretului fiecarei oferte admise, fara sa fie cuantificate alte elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modalitatea de indeplinire a contractului de catre operatorii economici articipanti la procedura de atribuire. Preturile care se compara sunt cele fara TVA. In cazul in care se constituie ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.2.Pentru vizualizarea documenta?iei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fi? ierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vatamata poate sesiza C N S C in vederea anularii actului ?i/sau recunoa?terii dreptului pretins ori a interesului legitim in condi?iile art. 256 indice 2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC GIROCEANA SRL ? departamentul juridic
Adresa postala: STR. SEMENIC NR. 54, Localitatea: GIROC, Localitatea: GIROC, Cod postal: 307220, Romania, Tel. +40 256395648, Email: [email protected], Fax: +40 256395798, Adresa internet (URL): www.giroceana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2013 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer