Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie autocamion cu remorca


Anunt de participare numarul 32543/17.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUPUL SCOLAR INDUSTRIAL "ALEXANDRU IOAN CUZA" BIRLAD
Adresa postala: STR. Vasile Parvan, NR. 1 Bis, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731050, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA PAIS, Tel.0235414758, Email: [email protected], Fax: 0235413323
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autocamion cu remorca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Grupul Scolar Industrial "Al. I. Cuza" Barlad, Str. Vasile Parvan Nr. 1 Bis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autocamion cu masa maxima autorizata de cel putin 12 000 kg, si remorca, compatibila cu autocamionul, cu capacitatea de incarcare minim 5 000 KG
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34131000-4 - Vehicule cu motor diesel pentru transportul de marfuri (Rev.1)
34223310-2-Remorci de uz general (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
un camion si o remorca, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 172, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 1720 (RON)depusa prin OP in contul RO22TREZ6575006XXX001705 la Trezoreria Barlad. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
- certificate constatator in original pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusive cele locale, emise cu cel putin 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii (formulare tip eliberate de autoritatile competente, perioada de valabilitate a certificatelor constatatoare este cea stabilita de autoritatile emitente si este cea cuprinsa in cuprinsul certificatelor astfel:
- Certificate de sarcini fiscale emis de catre organelle competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidate, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;
- Certificate de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii cu privire la:
Lista principalelor livrari ultimii 3ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: OP in cont RO86TREZ6575004XXX000847 deschis la Trezoreria Barlad, sau cu numerar la caseria unitatii: Grup Scolar Industrial "Al. I. Cuza", Barlad
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 12:00
Locul: Grupul Scolar Industrial "Al. I. Cuza" Barlad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte o imputernicire semnata de persoana autorizata sa semneze formularul de oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Grupul Scolar Industrial "Al. I. Cuza" Barlad
Adresa postala: Str. Vasile Parvan, Nr. 1 BIS, Localitatea: Barlad, Cod postal: 731050, Romania, Tel.0235414758, Email: [email protected], Fax: 0235413323
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2007 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer