Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie autocar


Anunt de participare numarul 37589/30.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Casa Corpului Didactic Prahova
Adresa postala: Str. Democratiei, nr. 35, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Petre, Tel.0244577338, In atentia: Alexandru Soare, Email: [email protected], Fax: 0244577338, Adresa internet (URL): http: //www.isj.ph.edu.ro/ccdph/
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Casa Corpului Didactic Prahova
Adresa postala: Str. Democratiei, nr. 35, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Petre, Tel.0244577338, In atentia: Alexandru Soare, Email: [email protected], Fax: 0244577338, Adresa internet (URL): http: //www.isj.ph.edu.ro/ccdph/
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autocar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ploiesto, str. Democratiei, nr. 35
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Numar de locuri :30+1+1
- Tip mecanism franare axa fata : discuri ventiilate
- Tip mecanism de franare axa spate: tambur si saboti
- Scaune turistice reglabile fata-spate si lateral
- Centuri de siguranta pentru toate locurile
- Motorizare diesel, care sa respecte norma de poluare Euro 4
- Puterea motorului: minim 190 CP
- ABS, ASR, preincalzitor, tahograf digital
- Radio CD, cu sonorizare salon+sofer
- Microfon+amplificator
- Directie servo-asistata
- Scaun sofer reglabil si pneumatic
- Oglinzi exterioare actionate electric, reglabile si cu incalzire
- Telecomanda pentru usa din fata
- Instalatie aer conditionat
- Cala bagaje minim 4 m³
- Scaun ghid
- Mocheta pentru salon si cala de bagaje
- A treia lampa de frana
- Senzori pentru parcarea cu spatele
- Pilot automat
- Suport picioare
- Cotiera- Scaune piele
- Frigider + instalatie de cafea si ceai
- Monitor LCD + DVD player
- Vopsea rosu metalizat
- Retarder electromagnetic
- Dspozitiv de remorcare
- Remorca
- Autocar va fi echipat cu triunghiuri reflectorizante, trusa de prim ajutor si extinctor, conform legislatiei in vigoare
- Ofertantul va dispune de o retea de service - uri la nivel judetean sau in judetele limitrofe- Daca ofertantul nu dispune de o astfel de retea, va face dovada, prin documente legale, aaccesului la o retea de service in aceleasi conditii ca mai sus.
- Daca durata unei reparatii este mai mare de 3 zile lucratoare contractantul va pune la dispozitie un autovehicul la schimb pe perioada de garantieAvand in vedere ca atribuirea contractului de achizitie publica se face utilizand criteriul pretul cel mai scazut, aceste specificatii sunt cerinte minime pentru ca oferta sa poata fi considerata acceptabila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34122000-8 - Autocare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unui autocar
Valoarea estimata fara TVA: intre 370, 000 si 420, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 8000 lei, cu OP, in contul RO95TREZ5215003XXX003832, Trez. Ploiesti
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea, Certificate de atestare fiscala pentru persoane juridice si certificate fiscale privind impozitele si taxele catre stat , inclusiv cele locale pentru persoane juridice, declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere, declaratie privind nencadrarea in situatiile prevazute la art. 181, certificat Registrul Comertului, certificat constatator privind obligatiile de plata, Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, bilant contabil incheiat la data de 31.12.2006, Fisa de informatii generale, Lista cu subcontractanti insotita si de acordurile de subcontractare; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% ( in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica trebuie sa completeze, cu propriile date, Autorizare pentru livrarea produselor, Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, Documentele, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii, Fisa/fise informatii privind experienta similara, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct la indeplinirea contractului, Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Standarde de mediu si de calitate, Prezentare generala, Autorizare pentru livrarea produselor, Certificarea sistemului calitatii, Experienta similara,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1235/25.10.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Caietul de sarcini se poate obtine de la secretariatul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2007 14:00
Locul: Ploiesti, str. Democratiei, nr. 35
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul contabilitate
Adresa postala: Str. Democratiei, nr. 35, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel.0244577338, Email: [email protected], Fax: 0244577338, Adresa internet (URL): http: //www.isj.ph.edu.ro/ccdph/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2007 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer