Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOCLAVE DE LABORATOR


Anunt de participare numarul 135866/26.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU METALE NEFEROASE SI RARE-IMNR
Adresa postala: Bdul Biruintei nr.102, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Vulpe, Tel. +40 213522046, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213522049, Adresa internet (URL): www.imnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare-Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOCLAVE DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-dul Biruintei nr. 102, Pantelimon, jud. Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizorii de echipamente vor asigura instalarea, punerea in functiune si scolarizarea personalului achizitorului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33191110-9 - Autoclave (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ? Autoclava cu agitare ? 1 buc.Lot 2 ? Autoclava de inalta presiune ? 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 155, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1:7.500 lei; Lot 2:5.000 lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;
- Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006. Este permisa constituirea garantiei de participare si prin ordin de plata in contul RO71 RNCB 0073 0499 7716 0001, deschis la BCR sector 2 sau fila CEC, confirmate de banca pana la data deschiderii ofertelor.In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278ยน lit.a) din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatoruluisumele corespunzatoare, in raport cu valoarea estimata a contractului. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie : plata cu ordin de plata in contul RO71 RNCB 0073 0499 7716 0001, deschis la BCR sector 2 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in 48 ore de la semnarea contractului de achizitie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa prioritara 2 ? Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare Tehnologica si Inovare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Criteriile de calificare si selectie, din care rezulta capacitatea ofertantului de a duce la indeplinire viitorul contract, vor fi realizate conform Anexa nr. 1 din Ordinul AMRMAP nr. 509/2011- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 prin completarea Formularului B1. Formulsrul B1 va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul.
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 prin completarea Formularului B2. Formulsrul B2 va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura prin completarea Formularului B3.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de taxe si impozite locale eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 314/2010, prin completarea Formularului B6.
- Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006prin completarea Formularului B7. Formulsrul B7 va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul INCDMNR-IMNR: dr. ing. Teodor Velea-Director general, ec.Marius Scrab-Director economic Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
- Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul areobiectul de activitate necesar desfasurarii activiatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment.
- Pentru persoane juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de un traducator autorizat si legalizate.Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documentele in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de echipamente si produse pentru laborator, efectuate in ultimii 3 ani ce va cuprinde livrarile, valorile, perioada de livrare si beneficiarii.
Experienta similara se va dovedi prin nominalizarea a cel putin unuia si a cel mult cinci contract(e) de furnizare de produse similare, valoarea lor fiind de cel putin:
- Lot 1 - 50.000 Euro;
- Lot 2 ? 30.000 Euro;
Pentru fiecare contract mentionat in cadrul experientei similare se vor anexa:
-Informatii relevante ale contractului, care demonstreaza experientasimilara;
- Recomandare in original sau copie din partea beneficiarului echipamentelor din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
Informatii cu privire la personalul tehnic de care dispune pentru instalare, punere in functiune si service pe perioada de garantie si dovada calificarilor si specializarii acestora, dupa cum urmeaza:
a) personal tehnic de specialitate in vederea punerii in functiune a echipamentelor furnizate,
b) personal tehnic de specialiate pentru activitatea de asistenta tehnica in perioada de garantie;
c) personal pentru instruirea personalului achizitorului.
Se vor prezenta CV-urile personalului propus si documente care demonstreaza calificarea personalului (diplome studii, certificari/ atestate profesionale valabile la data deschiderii ofertei)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Punctajul financiar se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 60 puncte; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: Pfinanciar?n? = (pret minim/pret?n?) x punctaj maxim. Punctajul financiar maxim posibil este de 60 puncte.
2.
Termen de livrare
20%
Descriere: Durata minima de livrare: 3 luni; Durata maxima de livrare: 9 luni. Ofertele cu termen de livrare mai mare de 9 luni vor fi declarate neconforme, iar ofertele cu termen de livrare mai mic de 3 lunivor primi punctajul maxim. a) Pentru termenul de livrare de 3 luni sau mai scurt se acorda punctajul maxim de 20 puncte. b) Pentru alt termen de livrare, punctajul se acorda astfel: Ptermen de livrare?n?= (termen minim/termen?n?) x punctaj maxim.
3.
Perioada de garantie acordata produsului
20%
Descriere: Perioada minima de garantie: 1 an; Perioada maxima de garantie: 3 ani. Ofertele cu termen de garantie mai mic de 1 an vor fi declarate neconforme, iar ofertele cu termen de garantie mai mare de 3 ani vor primi punctajul maxim. a) Pentru perioada de garantie de 3 ani sau mai mare se acorda punctajul maxim de 20 puncte. b) Pentru alta perioada de garantie, punctajul se acorda astfel: Pperioada garantie?n?= (perioada garantie?n?/ perioada maxima) x punctaj maxim.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S64-103767 din 31.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2012 10:30
Locul: B-dul Biruintei nr. 102, Pantelimon, Jud. Ilfov, CP 077145, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, reprezentantii autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE, Axa prioritara 2 ? Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare Tehnologica si Inovare, OP 2.2.1. Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D (laboratoare, centre de cercetare)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertelor cu acelasi punctaj claste pe primul loc, departajarea se va face in functie de pret. Daca si in aceasta situatie preturile sunt egale, se va solicita ofertantilor aflati in aceasta situatie o reofertare in plic inchis pentru departajarea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac: conform prevederile art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase si Rare - IMNR
Adresa postala: Bd. Biruintei nr. 102, Localitatea: Pantelimon, Cod postal: 077145, Romania, Tel. +40 213522046, Email: [email protected], Fax: +40 213522049, Adresa internet (URL): www.imnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2012 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer