Licitatie Publica - Achizitie autocompactor in cadrul proiectului ,, Sistem de colectare selective a deseurilor in comunele Manastirea Casin si Casin
Anunt de participare numarul 81552/02.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MANASTIREA CASIN (CONSILIUL LOCAL MANASTIREA CASIN)
Adresa postala: Strada Principala, nr.1027, Localitatea: Manastirea Casin, Cod postal: 607310, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Apreotesei, Tel.0234/331824, Email: [email protected], Fax: 0234/331624
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autocompactor in cadrul proiectului , , Sistem de colectare selective a deseurilor in comunele Manastirea Casin si Casin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie autocompactor in cadrul proiectului , , Sistem de colectare selective a deseurilor in comunele Manastirea Casin si Casin
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie autocompactor in cadrul proiectului , , Sistem de colectare selective a deseurilor in comunele Manastirea Casin si Casin
Valoarea estimata fara TVA: 405, 397RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 8.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante;Contul de trezorerie pentru garantiile de participare este: RO06TREZ0625006XXX000083, deschis la Trezoreria Operativa Onesti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Un ofertant participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al unui consortiu/asociere/societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse.
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/consortiu/asociere. Oferta trebuie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca un lider responsabil de contract, iar aceasta numire trebuie sa fie prezentata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual pentru realizareaq contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv platile vor fi responsabilitatea partenerului conducator (liderului).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Bilanturi contabile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul nr. IG-Fisa de informatii generale cudeclararea cifrei medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a contractantului sa fie de cel putin1.200.000 leiBilanturile contabile pe ultimii 3 ani insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organe competente, si/sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Rezultatele financiare conform bilanturilor contabile auditate trebuie sa fie pozitive.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Informatii privind subcontractantii
Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita completareaFormular nr. 12D- Declaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, cu anexaOfertantul trebuie sa prezinte cel mult 3 contracte similare finalizate, cu o valoare cumulata de cel putin200.000 lei(fara T.V.A.) si 3 recomandari din partea altor beneficiari.In cazul asocierii intre 2 sau mai multi ofertanti se impune ca cel putin unul dintre ei sa indeplineasca conditia de experienta similara.Se solicita completareaFormularului 12I. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si anexa acestuia.Prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului, se solicita prezenta unui specialist care poata sa instruiasca angajatii care vor opera respectivul echipamentOfertantul trebuie sa prezinte documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii, la producator.Se solicita completareaFormularului 12GDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si contractul de subcontractare dintre ofertantul castigator si subcontractant daca e cazul.Subcontractantii trebuie sa prezinte: - Formularul 10 A -Formularul de oferta;
- Formular nr.12 A-Declaratie privind eligibilitatea ;
- Formular nr. 12B -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Certificat de inmatriculare-in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2009 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor trebuie sa prezinte o imputernicire semnata de persoana autorizata sa angajeze ofertantul in procedura de achizitie.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare 2006-Coeziune economica si sociala
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art.II, din OUG 19/2009, pct.37
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2009 20:37