Licitatie Publica - Achizitie autogreder
Anunt de participare numarul 140246/07.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL DABULENI
Adresa postala: Str. Unirii. Nr. 15, Localitatea: Dabuleni, Cod postal: 207220, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Orasului Dabuleni, Tel. +40 0251334317, In atentia: Monica CULCEA, Email: [email protected], Fax: +40 0251334317, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autogreder
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Orasul Dabuleni
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie achizitionarea unui autogreder nou pentru lucrari de nivelare a drumurilor din localitate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43221000-8 - Gredere rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitie autogreder
Valoarea estimata fara TVA: 855, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei de participare: 7000 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data limita de depunere a ofertei- Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (formularului nr. 11), care se va prezenta in original;b) Ordin de plata in contulRO67TREZ2975006XXX000032, cod fiscal 5002029, deschis la trezoreria Bechet, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana cel tarziu la data si ora depunerii ofertei.c) casieria unitatiid) se vor admite si scrisori de garantie emise de societati de asigurare - conf. art. 86 alin 1/HG 925/2006Se va retina contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006 Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sau dupa caz, prin retineri succesive. In aceasta din urma situatie, contractantul are obligatia de a deschide la trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. nr. 1045/2011. Suma initilala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: completare formularnr. 12B
- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010.
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
- Primar- dl. Nicolae DRAGOI;
- Viceprimar - dl. MARIUS IVANUS;
- Secretar - dl. ION COJOCARU;
-Inspector Achizitii publice - Monica CULCEA
-Consilieri: Mariana BADI, Mariana CAZACU, Lucian DIACONU, Floarea DINU, Stefan DOBRICA, Ionel GHERLAN, Marius IVANUS, Iulica MARIN, Sebastian Claudiu MAROGEL, Dumitru MARUNTELU, Marin MIHAILICA, Ionel NICA, Lelioara NICOLA, Veta PASCULESCU, Sergiu POPA-MARIN, Tudor Vasile, Stefan ZARIA Cerinta nr. 1:
Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr 1:
Prezentarea de informatii cu privire la bilantul contabil
Se vor precizainformatiicu privire la:
- bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de DGFP de care apartine
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimele 36 de luni a livrat utilaje similare catre autoritati contractante sau clienti privati.
Se vor precizainformatii cu privire la:
- o lista a principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratiea operatorului economic.
- certificate sau alte documente emise deorganisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12351/12.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele aflate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256(2)din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL DABULENI - COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: STR. UNIRII NR. 15, DABULENI, DOLJ, Localitatea: DABULENI, Cod postal: 207220, Romania, Tel. +040 0251334317, Fax: +40 0251334317
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2012 14:51