Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie autogreder


Anunt de participare numarul 25595/27.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA PENTRU LUCRARI DE DRUMURI SI PODURI BISTRITA
Adresa postala: BISTRITA STR. CUZA-VODA NR 17BIS, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420134, Romania, Punct(e) de contact: AUREL LIVIU CIUPE, Tel.0263234860, Email: [email protected], Fax: 0263238182
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autogreder
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BISTRITA STR. CUZA-VODA NR. 17 BISJUD. BN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Utilaj destinat pentru nivelat, imprastiat agregate de masa si pentru lucrari de terasamente la lucrarile de drumuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29523121-5 - Utilaje de nivelat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc. autogreder
Valoarea estimata fara TVA: intre 200 si 220USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 6.400.00 RON sau echivalent EURO la 10.09.2007 constituita conform documentatiei de atribuire.Garantia de buna executie 5% constituita conform documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: surse proprii.Plata facturilor se face conform contractului anexat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Delaratie de eligibilitate.
Certificate constatatoare privind impozitele si taxele catre stat si respectiv locale, valabile la data licitatiei.
Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului cu maximum 30 de zile inainte de data licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2004, 2005, 2006) de minimum 2.000.000 RON.
Lichiditatea generala de minimum 110%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale.
Autorizatie de livrare a produselor.
Fisa privind experienta similara(minimum un contract de 640.000, 00 RON.
Fisa cu recomandari din partea altor beneficiari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
termen de livrare
10%
Descriere:
3.
perioada de gatantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Scrisoare de interes prin fax.Plata in numerarsau OP in contul RO41BRDE060SV01188690600 BRD BISTRITA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2007 12:00
Locul: SC LUCRARI DRUMURI PODURI SA BISTRITA STR CUZA-VODA 17 BIS , JUD. BN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor.Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 setor 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
SC LUCRARI DRUMURI PODURI SA
Adresa postala: STR. CUZA-VODA NR. 17 BIS, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420134, Romania, Tel.0263234860, Email: [email protected], Fax: 0263238182
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este 10 zile de la data luarii la cunostinta.Autoritatea contractantatransmite punctul sau de vederein 5 zile de la primirea notificarii privind contestatia
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC LUCRARI DRUMURI PODURI SA
Adresa postala: STR. CUZA-VODA NR. 17 BIS, Localitatea: BISTRITA, Cod postal: 420134, Romania, Tel.0263234860, Email: [email protected], Fax: 0263238182
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2007 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer