Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie autogreder necesar pentru executarea unor lucrari pe domeniul public al municipiului Turnu Magurele


Anunt de participare numarul 13211/07.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Turnu Magurele
Adresa postala: str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Punct(e) de contact: Livia Iordache, Tel.0247-416451, In atentia: Compartimentului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0247-416453, Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autogreder necesar pentru executarea unor lucrari pe domeniul public al municipiului Turnu Magurele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: municipiul Turnu Magurele
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Licitatie deschisa in vederea achizitionarii unuiautogreder necesar pentru executarealucrarilor pe domeniul public al municipiului Turnu Magurele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29522210-9 - Gredere rutiere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta doreste ca utilajul ce urmeaza sa fie achizitionata sa fie second-hand, avand anul de fabricatie curins intre 1985-1995.
Valoarea estimata fara TVA: 150RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.06.2007 pana la 27.07.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 750 lei-cu chitanta fiscala la casierie/ O.P.in contul RO75TREZ 6075006XXX000068, C.F. 4253731; garantia de buna executie 10.500 lei/ scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul local- venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
daca ofertantul modifica continutul propunerii th/fin, oferta sa va fi considerataneconforma; ofertantul pierde garantia de participare daca se afla in una din situatiile prevazute la art.87 alin 1 din HGR 925/2006
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind inexistenta starii de faliment; Declaratie privind neancadrarea prevederilor art.181 din OUG 34/2006;Declaratie privind eligibilitatea; se solicita confirmarea declaratiei prin prezentarea Certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani de minimum 300.000 lei; Bilantul 31.06.2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani, certificate sau documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produsului solicitat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8649/29.03.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Se poate obtine prin solicitare scrisa, plata prin O.P. in contul RO61TREZ60721360250XXXXX sau prin numerar la casieria autoritatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.06.2007 16:03
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2007 10:00
Locul: Primaria municipiului Turnu Magurele, str. Republicii, nr.2Persoane
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane numite in baza dispozitiei primarului munucipiului Turnu Magurele cat si reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul juridic al Primariei
Adresa postala: str. Dunarii, nr.139, Localitatea: Turnu Magurele, Cod postal: 145200, Romania, Tel.0247/416451/125, Email: [email protected], Fax: 0247/416453
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021/3191674, Email: [email protected], Fax: 021/3191674, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2007 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer