Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOGREDER SECOND HAND
Anunt de participare numarul 101595/04.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sacalaz (Primaria)
Adresa postala: str.a IV-a, 368, sacalaz, judetul timis, Localitatea: Sacalaz, Cod postal: 307370, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Craia, Tel. 0731330136, Email: [email protected], Fax: 0256367491, Adresa internet (URL): www.sacalaz.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII NR 1 IN INCINTA SC ELBA SA POARTA 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Tel. 0256490502, Email: [email protected], Fax: 0256274724
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII NR 1 IN INCINTA SC ELBA SA POARTA 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Tel. 0256490502, Email: [email protected], Fax: 0256274724
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BURSA ROMANA DE MARFURI TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII NR 1 IN INCINTA SC ELBA SA POARTA 2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Tel. 0256490502, Email: [email protected], Fax: 0256274724
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOGREDER SECOND HAND
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: COMUNA SACALAZ, JUDEUL TIMIS
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie utilaj second hand, autogreder 1 buc, cf caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43220000-1 - Gredere si nivelatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 BUC UTILAJ AUTOGREDER SECOND HAND
Valoarea estimata fara TVA: 126, 050RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE-2500 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 2%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE, CF LEGII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
-Certif de atestare fiscala in orig/copie leg
-Certif priv plata taxelor si impozitelor locale elib de Primaria locala in orig/copie leg
-Certificatele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa nu existe datorii restante
-Certificat constatator ORC - in orig/copie leg/ autoriz de functionare /documente edificatoare pt pj straine, cf fisei de date
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant la 31.12.2009, copie
- cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se solicita indeplinirea unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 240000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor livrari de produse similare, precum si de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani
- minim 2 recomandari de buna/foarte buna livrare
- certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor
- se solicita descrieri si fotografii
- autorizatie de livrare, in copie(numai pentru comercianti)- certificat ISO 9001 sau echivalent, la ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de garantie
10%
Descriere: cf fisei de date
3.
servicii post vanzare si asistenta tehnica
10%
Descriere: cf fisei de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Bursa Romana de Marfuri Terminal Timisoara, str. Garii nr 1 in incinta SC Elba SA , poarta 2
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2010 11:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri Terminal Timisoara, str. Garii nr 1 in incinta SC Elba SA , poarta 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP, experti cooptati
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Savropoleos 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: pta Tepes Voda 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel. 0265 263 694, Fax: 0265 269 199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Comuna Sacalaz, Jud Timis str.a IV-a, 368, sacalaz, judetul timis, Localitatea: Sacalaz, Cod postal: 307370, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2010 15:05