Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOGUNOIERA COMPACTOARE 12 MC SI INCARCATOR FRONTAL


Anunt de participare numarul 85397/27.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Roznov (Primaria Roznov)
Adresa postala: strada Tineretului, nr. 646, Localitatea: Roznov, Cod postal: 617515, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Constandachi, Tel.0233665435, Email: [email protected], Fax: 0233665435, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOGUNOIERA COMPACTOARE 12 MC SI INCARCATOR FRONTAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Strada Tineretului, nr.7, Localitatea Roznov, judetul Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE AUTOGUNOIERA COMPACTOARE 12 MC SI INCARCATOR FRONTAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.2)
34144710-8-Incarcatoare cu roti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie echipamente transport deseuri autogunoiera 12 mc si incarcator frontal in cadrul proiectului Constructie statie de transfer pentru deseuri si sistem de colectare selectiva in zona orasului Roznov, jud. Neamt
Valoarea estimata fara TVA: 504, 419.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 5000 RONCuantumul garantiei de buna executie a contractuui de furnizare este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PHARE 2005 CES, RO2005/017-553.04.01.04.01.03 si Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din ordonantaCertificat de atestare fiscala eliberat de DGFP privind plata obligatiilor la bugetul de stat, a contributiilor la asigurarile sociale, somaj, asigurari de sanatate si Certificat privind plata impozitelor si taxelor localePentru persoane fizice si juridice romane se cer urmatoarele: certificat de inregistrare fiscala, certificat de inregistrare la ORC, certificat constatator emis de ORC.
Pentru persoanele fizice/juridice straine se cer documente care dovedesc o forma de inregistrare.
Declaratia privind calitatea de participat la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Copii dupa bilantul contabil si a contului de profitsi pierdere pentru anul 2008, vizate de DGFP.
2.Declaratie privind Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, conform Formular "Informatii generale" din Sectiunea III Formulare -original.
Cifra medie anualade afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau ce putin egala cu200 000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani, conform Formular"Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani"-original.Aceasta va contine valori, perioada si locul unde au fost furnizate bunurile, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari,
indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita minim un contract similar de furnizare , a carui valoare sa fie minim de 30000 euro fara TVA, pentru care se anexeaza documente care confirma acest lucru (contract, acte aditionale, si proces verbal de receptie-in copie).
2.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii la producator pentru produsele ofertate (Documente emise de organisme acreditate ISO sau echivalente, licente de fabricatie) in termen de valabilitate copie;3.Certificat de conformitate produs CE.
4.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4154/24.06.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2009 13:00
Locul: Locul: Strada Tineretului, nr.7, Localitatea Roznov, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele care detin imputernicire de participare din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Denumire proiect: CONSTRUCTIE STATIE DE TANSFER PENTRU DESEURI SI SISTEM DE COLECTARE SELECTIVA IN ZONA ORASULUI ROZNOV, JUDETUL NEAMT, program Phare 2005 CES "Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu", Cod Perseus RO2005/017-553.04.01.04.01.03"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Neamt
Adresa postala: strada Mihai Eminescu, nr.30, ,Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610028, Romania, Tel.0233 212717, Email: [email protected], Fax: 0233 232363
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Programe Prognoze si Achizitii Publice
Adresa postala: Strada Tineretului, nr.7, judetul Neamt, Localitatea: Roznov, Cod postal: 617390, Romania, Tel.023366471, Email: [email protected], Fax: 0233665241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2009 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer