Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOGUNOIERA COMPACTOARE 16 MC


Anunt de participare numarul 103235/01.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA AGIGEA (CONSILIUL LOCAL AGIGEA)
Adresa postala:  STR.Bujorului, NR.11, Localitatea:  Agigea, Cod postal:  907015, Romania, Punct(e) de contact:  STR.Bujorului, NR.11, Agigea, judet Constanta, Tel. 0241738172, In atentia:  OANA-MIHAELA CORAVU, Email:  [email protected], Fax:  0241738178, Adresa internet (URL):  www.primaria-agigea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOGUNOIERA COMPACTOARE 16 MC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria Agigea, str.Bujorului , nr.11, jud.Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE AUTOGUNOIERA COMPACTOARE 16 MC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AUTOGUNOIERA COMPACTOARE 16 MC- 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 423, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :8.000 leiCuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 34/2006
certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului ? in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
- certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice - in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri la bugetul local ?in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificat unic de inregistrare ? copie;
- Certificat inregistrare in scopuri TVA-copie;
- Copie dupa statutul sau actul constitutiv/copie dupa autorizatia eliberata in baza legii 507/2002( pentru persoane fizice autorizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant vizat si inregistrat la organele competente;Ultima balanta de verificare;
Formular 6 ?Informatii generale - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Se va completa Formularul nr. 12E ? Declaratie privind lista principalelor livrari furnizate in ultimii 3 ani.
2. Experienta similara:
Ofertantul va face dovada incheierii in ultimii trei ani a cel putin 1(un) contract de furnizare similar cu cele ofertat(autogunoiera compactoare), cu o valoare egala sau mai mare decat 300.000 lei .Se va anexa copia contractului declarat ca experienta similara (paginile din care sa reiasa date despre firmele contractante, numarul contractului, valoarea contractului si semnaturile), insotita de recomandarile beneficiarilor.
-procesul-verbal/procesele-verbale de receptie a produsului/produselor pentru care se prezinta contract/contractele de furnizare;
-recomandarea/recomandarile din partea beneficiarului/beneficiarilor, corespunzatoarecontractului/contractelor de servicii prezentat/prezentate in formularul/formularele de experienta similara.
Ofertantul are obligatia de a prezenta si completa Anexa de la Formular 8 ?Experienta similara? pentru fiecare contract anexat la documentatia de atribuire.
2. Autorizare de livrare a produsului de la producatorul acestora, in copie ( atat de la producatorul autosasiului cat si de la producatorul suprastructurii ).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2010 13:00
Locul: Primaria Agigea, str.Bujorului , nr.11, jud.Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala:  Str. Traian 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900132, Romania, Tel. 0241-617760, Email:  [email protected], Fax:  0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA AGIGEA
Adresa postala:  str.Bujorului , nr.11, ,Localitatea:  Agigea, Cod postal:  907015, Romania, Tel. 0241/738172, Email:  [email protected], Fax:  0241738178, Adresa internet (URL):  www.primaria-agigea, ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2010 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer