Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie autogunoiera pentru proiectul"Colectare selectiva a deseurilor in partea de N-V a judetului Arad"


Anunt de participare numarul 59456/23.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI SOCODOR
Adresa postala: COMUNA SOCODOR NR.1, JUDETUL ARAD, Localitatea: Socodor, Cod postal: 317305, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE CRISAN, Tel.0257358100, In atentia: GHEORGHE CRISAN, Email: [email protected], Fax: 0257358112, Adresa internet (URL): www.socodor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publicalocala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autogunoiera pentru proiectul"Colectare selectiva a deseurilor in partea de N-V a judetului Arad"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Socodor nr.1, judetul Arad, Tel.0257358100, Fax.0257358112
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unei autogunoiere de 18 mc, necesara pentru colecatrea selectiva a deseurilor in comunele Socodor, Pilu si Graniceri din Judetul Arad in cadrul Programului Phare RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.50.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.1)
34144510-6-Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
34144511-3-Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
O autogunoiera de 18 mc cu dotarile specificate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 101, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 1000 lei .Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractul fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare, de la bugetul de stat si de la bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator individual, asocieri/societati mixte/parteneri, este perimisa si sbcontractarea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
-certficat de inmatriculare
-certificat constatator de la Registrul Comertului
-certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si la bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil2.Cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de catre organele competente2.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani minim 900.000 lei, complectare formular anexa 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Livrari similare
2.Experienta similara
3.Recomandari de la beneficiari
4.Personal de specialitate
5.Certificate de conformitate
6.Autorizatie de comercializare
7.Standarde de asigurare a calitatii
8.Standarde de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani.2.Minim un contract similar3.Minim o recomandare de la beneficiari4.Lista personalului responsabil5.Certificat emis de producator6.Sa aiba inscris codul CAEN pentru comercializare7.Certificat ISO al furnizarului sau echivalent8.Sa se incadreze in normele RAR
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Termen de livrare
20%
Descriere:
3.
Durata de functionare
5%
Descriere:
4.
Disponibilitate asigurare servicii asistenta tehnica
3%
Descriere:
5.
Angajamente de asigurat piese schimb
2%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Primariei Socodor, Comuna Socodor nr.1, judetul Arad.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2008 10:00
Locul: Sediul Primeriei Socodor, comuna Socodor nr.1, judetul Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 317305, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Socodor-Primaria Socodor
Adresa postala: Socodor nr.1, judetul Arad, Localitatea: Socodor, Cod postal: 317305, Romania, Tel.0257358100, Email: [email protected], Fax: 0257358112, Adresa internet (URL): www.socodor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2008 18:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer