Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOGUNOIERE
Anunt de participare numarul 73431/12.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IONESTI VALCEA
Adresa postala: CONSILIUL LOCAL IONESTI, JUDETUL VALCEAADRESA POSTALA: COMUNA IONESTI, JUD VALCEA, COD POSTAL 247270;ROMANIA, Punct(e) de contact: Biroul achizitii publice, tel 0374010942, fax 0757710209, ,Localitatea: Ionesti, Cod postal: 247270, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL MIU, Tel.0374010942, In atentia: dlui JR FlorinEmil Dobra, Email: [email protected], Fax: 0757710209, Adresa internet (URL): CONSILIUL LOCAL IONESTI, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOGUNOIERE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Local Ionesti, comuna Ionesti, Jud Valcea, cod postal 247270, ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie utilaje pentru colectarea, compactarea si transportul deseurilor:
- Vehicule de colectare/compactare a deseurilor menajere 9-12 mc(+/-10%)
- Vehicule de colectare/compactare a deseurilor menajere 12-14 mc(+/-10%)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144511-3 - Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.2)
34144512-0-Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Vehicule de colectare/compactare a deseurilor menajere 9-12 mc(+/-10%) 1BUC- Vehicule de colectare/compactare a deseurilor menajere 12-14 mc(+/-10%)3 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 370, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 10.000 leiGarantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Programul Phare 2006 Linie de buget RO 2006/018-147.04.01.04.01.66-Guvernul Romaniei-Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat fara dobandirea unei noi personalitati juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, certificat de atestare fiscala privind plata taxelor la bugetul de stat, certificat de atestare fiscala privind plata taxelor la bugetul local, certificat constatator emis de ORC, certificat de inregistrare persoana juridica, informatii generale,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale privind cifra de afaceri pe anii 2006, 2007, 2008;
-bilanturile contabile la 31.12, pentru anii 2006, 2007 si bilantul la 30.06, pentru anul 2008;
-balanta de verificare la 31.12.2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii trei ani;
-autorizarea de livrare a produselor solicitate;
-copie dupa cel putin un contract de furnizare din cele nominalizate si o recomandare;
-prezentare certificat ISO 9001, si ISO 14001 apartinand producatorului;
-prezentare certificat de implementare a sistemului de management al calitatii apartinand ofertantului autorizat sa vanda.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la casieria unitatii sau prin OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2009 13:00
Locul: Consiliul Local Ionesti, com Ionesti, Jud Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite de conducerea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect PHARE RO 2006/018-147.04.01.04.01-66CES-, ,Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu"
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, Nr 6, Sector 3, Localitatea Bucuresti, Romania, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: Email: Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termenul legal, de 10 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Consiliului local Ionesti
Adresa postala: Localitatea Ionesti, jud Valcea, Localitatea: Ionesti, Cod postal: 247270, Romania, Tel.0374010942, Email: [email protected], Fax: 0757710209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2009 18:39