Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie autolaboratoare


Anunt de participare numarul 129934/09.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU ECOLOGIE INDUSTRIALA
Adresa postala:  SOS. PANDURI 90-92, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050663, Romania, Punct(e) de contact:  MARGARETA NICOLAU, Tel. 021/4100377, Email:  [email protected], Fax:  021/4100575, Adresa internet (URL):  www.incdecoind.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: cercetare dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autolaboratoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti str.Drumul Podu Dambovitei nr.71-73 sector 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autolaboratarele sunt destinate activitatilor de teren pentru recoltarea si analiza de parametrii fizico-chimici pentru componentele de mediu sol si apa (apa de suprafata, apa uzata, apa subterana)precum si pentru prelevarea, masurarea si determinarea poluantilor din aerul ambiental si din efluentii gazosi reziduali. Echipamentele se vor achizitiona in cadrul proiectului POS CCE 115/2600
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
38127000-1-Statii meteorologice (Rev.2)
38410000-2-Instrumente de masurat (Rev.2)
38432100-3-Analizoare de gaz (Rev.2)
38433200-1-Echipament de masurare a emisiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL NR.1 AUTOLABORATOR DOTAT CU ECHIPAMENTE DE PRELEVARE SI MASURARE PENTRU COMPONENTELE DE MEDIU APA SI SOL
-1 BUCATA
LOTUL NR.2 Autolaborator pentru determinarea poluantilor din aer-1 BUCATA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 110, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE LOT 1:6.450 LEI LOT 2:10.200 LEI; GARANTIE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI FEDR SI Bugetul national
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social valabil la data deschiderii ofertelor
4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie;
5. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie;7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006;8. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;9. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;10. Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului;11. Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 3.1.12.2010
2. Informatii generale Formularul 10B
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani pentru acelasi tip de produse sau produse similare formularul 12D;2.Certificat ISO 9001/2008 pentru furnizor;3.Recomandare de la clienti unde s-au livrat acelasi tip de produse sau produse similare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani, calculati fata de data depunerii ofertelor, a unui contract de furnizare cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima de 420.000 lei, exclusiv TVA, de natura si compexitatea similare celui pentru care se oferteaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Incepand cu data da 10.11.2011. Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
616/7949
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2011 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2011 11:00
Locul: BUCURESTI STR.DRUMUL PODU DAMBOVITEI NR.71-73 SECTOR 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS CCE 115/2600 Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice Axa prioritara 2 ? Cresterea competitivitatii economice prin Cercetare-Dezvoltare-Inovare D2.2. Investitii in infrastructura de C.D.I. si Dezvoltarea Capacitatii Administrative O2.2.1. Dezvoltarea infrastructurii de Centre de Dezvoltare existente si crearea de noi infrastructuri C-D
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL INTERN SPECIALIZAT IN ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala:  SOS.PANDURI NR.90-92 SECTOR 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050663, Romania, Tel. 021/410.03.77 int 122, Email:  [email protected], Fax:  021/412.00..42, Adresa internet (URL):  www.incdecoind.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2011 19:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer