Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie automacara de max.40 to


Anunt de participare numarul 133379/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala: str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, Punct(e) de contact: DELIA LITA, Tel. +40 248223449, Email: [email protected], Fax: +40 248220878, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii de gospodarire a apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie automacara de max.40 to
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul Administratiei Bazinale de Apa Arges Vedea Pitesti, str.Calea Campulung, nr.6-8,
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achiz unuei automacara de max 40to cu specificatiile caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34142000-4 - Camioane macara si autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 1, 526, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
30000 lei, valabila 60 de zile de la data depunerii ofertelor, iar in masura in care CNSC respinge o contestatie se va retiune contestatorului din gar de particip. in raport cu val.estimata a contractului o suma de 5306, 28 lei, calculata potrivit art.278^1 din OUG.34/2006.Mod de constituir: virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la trez Pitesti-RO37TREZ0465005XXX005417, CONFIRMAT PRIN EXTRAS DE CONT sau prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea -formular nr.4-Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare: -formular nr.5-Declaratii privind calitatea de participant la procedura- formular nr.8-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- formular nr.10--Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale( datorii la bugetele locale) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69ยน(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sunt: Adrian Moisescu -director, Marian Coman-director tehnic si presedinte al comisiei de evaluare oferte, Sanda Mirtoiu-director economic, Felicia Andrei-jurist, Camelia Dumitru-inginer, Radu Mugurel-economist membrii in comisia de evaluare. . Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare din care sa rezulte : - sediul actual al societatii;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura de insolventa.In cazul pers juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este resident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, , conform cu originalul??).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico - financiara: Cifra de afacesri in anul 2011 sauCifra medie de afaceri globalape ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cuechivalentula 690083, 5 euroConversia leu- valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an :2009- 4, 2373 lei/euro2010- 4, 2099 lei/euro2011 -4, 2379 lei/euro
Cifra de afaceri minima admisibila in echivalent euro (de 690083, 5 euro)fost stabilita raportand valoarea de 3.000.000 lei (stabilita conform art 9 litb din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) la cursul euro BNR din 23.01.2012 , respectiv1 euro=4, 3473 lei, curs ce a stat la baza calculului echivalentei in euro pentru valoarea estimata.
(IMM ?urile beneficiaza de reducere de 50% a cifrei de afaceri)Conversia leu- valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii cu privire la: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.-sesolicita ca, in ultimii 3 ani, ofertantul sa fiindeplinitcontract/ contracte similarecuovaloarecel putinegalacuechivalentul in euro a 345.041, 75 euro Conversia leu- valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an.2009- 4, 2373 lei/euro2010- 4, 2099 lei/euro2011 -4, 2379 lei/euroValoareaminima admisibila in echivalent euro (de 345.041, 75euro)fost stabilita raportand valoarea de 1.500.000 lei (stabilita conform art 9 lita din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) la cursul euro BNR din 23.01.2012 , respectiv1 euro=4, 3473 lei, curs ce a stat la baza calculului echivalentei in euro pentru valoarea estimata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
sarcina la raza de 15 m din axa de rotatie
20%
Descriere:
3.
sarcina max.cu bratul telescopic extinsa la 30 mdin axa de rotatie
20%
Descriere:
4.
raza exterioara min de virare
10%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.04.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2012 11:00
Locul: sediul a.c.din Pitesti, str.Calea C-lung nr 6-8Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
surse proprii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevederilor OUG 34/2006, de catre un contestatar despre un act la autoritatii contractante pe care acesta il considera a fi nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic- Contencios
Adresa postala: str.Calea C-lung , nr.6-8, Arges, Localitatea: pitesti, Cod postal: 110147, Romania, Tel. +40 248218250, Fax: +40 248220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2012 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer