Licitatie Publica - Achizitie automaturatoare ( trotuare si carosabil)
Anunt de participare numarul 99770/13.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala: Strada Spiru Haret nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Vaslui, Tel. 0235-310999, In atentia: Dorin Apavaloaie, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie automaturatoare ( trotuare si carosabil)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Municipiul Vaslui, strada A. Donici nr.23
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie automaturatoare ( trotuare si carosabil) in sistem de leasing financiar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34921100-0 - Masini de maturat strazile (Rev.2)
66114000-2-Servicii de leasing financiar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitiona automaturatoare ( trotuare si carosabil) conform caietului de sarcini in sistem de leasing financiar
Valoarea estimata fara TVA: 614, 081.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Sesolicita garantie de participare in cuantum de 12000lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic sau asociere de oparatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind ne?adrarea ?situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
-Certificat constatator privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat
-Certificat constatator privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor locale
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa informatii generale ofertant
-Copii ale bilanturilorcontabile prescurtate pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ?heiati, sau pe perioada de la ?iintare daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani, sa fie min.1.200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor livrari de produse ?ultimii 3 ani- Experienta similara- Copie dupa contractul de furnizare; ? cazul ?care contractul contine clauze de confidentialitate, care ?iedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contractdin care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata si pretul acestuia precum si pagina finala cu semnaturi. - Autorizare pentru livrarea produsului si service;
Pentru dovedirea ?eplinirii conditiilor de service: se vor depune urmatoarele : a) o declaratie pe proprie raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca poate asigura serviciile de service in perioada de garantie prin personal propriu sau prin terti, la sediul autoritatii contractante iar ?cazul in care acestea se asigura prin terti se va indica denumirea acestora - original;
b) dovada autorizarii de catre producator a personalului pentru prestarea serviciilor de service.
Se solicita obligatoriu caofertantul sa detina un spatiu de lucru corespunzator autorizat de catre producator, cu dotari specifice pentru prestarea service-ului si sa efectueze constatari si reparatiila sediul autoritatii contractante:
In dovedirea ?eplinirii acestei conditii se va depune o declaratie din partea ofertantului prin care acesta certifica faptul ca detine un spatiu de lucru si echipamentele de specialitate pentru ?eplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si faptul ca poate efectua constatari si reparatiila sediul autoritatii contractante.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantii vor face dovada finalizarii ?ultimii 3 ani a cel putin 1 (unui) contract de furnizare similar de aceeasi natura si complexitate si a carui valoare sa fie de cel putin 600000lei, valoare fara T.V.A.-Ofertantul trebuie sa fie autorizat de catre producator cu privire la furnizarea produsului si laasigurarea serviciilor de service.-Conditii privind reviziile tehnice si service-ul: se solicita obligatoriu ca ofertantul sa asigure service-ul in perioada de garantie, la sediul Autoritatii Contractante, prin personal propriu sau prin terti. Personalul care vaasigura serviciile de service in perioada de garantie trebuie sa fie autorizat de catre producatorul produsului ofertat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
termene de garantie si service
10%
Descriere:
3.
termen de livrare
10%
Descriere: maxim 5 luni
4.
consumul de carburant
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa de licitatie electronica se va desfasura intr-o singura runda. Intervalul orar in care se va desfasura runda va fi atribuit in mod automat de catre sistem. Durata rundei 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 10:30
Locul: Primaria Municipiului Vaslui, Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAPdaca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la cererile de clarificari vor fi transmise numaipe SEAP.Pentru anul 2010 sunt alocati 500000 lei inclusiv TVA.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vaslui - Sectia Contencios Administrativ Fiscal
Adresa postala: strada Stefan cel Mare nr.54, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730204, Romania, Tel. 0235-311032, Email: [email protected], Fax: 0235-312432
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta de un act considerat nelegal al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Investitii Achizitii Publice Programe
Adresa postala: Strada Spiru Haret nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730139, Romania, Tel. 0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2010 10:48