Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOSPECIALA CU DOUA SUBSTANTE DE STINGERE (apa si spuma)
Anunt de participare numarul 46570/18.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL OVIDIU
Adresa postala: OVIDIU- STR. SANATATII NR. 7, Localitatea: Ovidiu, Cod postal: 905900, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA-ANCUTA BRATULESCU, Tel.0241255340, Email: [email protected], Fax: 0241255341, Adresa internet (URL): ORASUL OVIDIU, str. Sanatatii nr. 7, judetul Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOSPECIALA CU DOUA SUBSTANTE DE STINGERE (apa si spuma)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA ORASULUI OVIDIU,
str. Sanatatii nr. 7
judetul Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie autospeciala cu doua substante de stingere (apa si spuma)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: intre 190, 000 si 240, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 14500 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului comertului
Autorizatie de functionare/Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului comertului
Pentru persoane fizice/juridice straine : documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contracte furnizari de produse similare pe ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari.
Declaratie referitoare la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Pentru obtinerea documentatiei de atribuire se va face o solicitare de intentie la fax0241 255341, plata documentatiei se va face la casierie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2008 11:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI OVIDIU, judetul Constanta, str. Sanatatii nr. 7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleosnr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CONSTANTA
Adresa postala: Str. Traian nr. 31, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator asupra actului autoritatii contractante pe care il contesta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI OVIDIU, Judetul Constanta
Adresa postala: Orasul Ovidiu, str. Sanatatii nr. 7, Localitatea: Ovidiu, Cod postal: 905900, Romania, Tel.0241/255340, Email: [email protected], Fax: 0241/255341
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 09:36