Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie autospeciala de pompieri , echipata complet,inclusiv cu echipamente de descarcerare


Anunt de participare numarul 41438/15.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SINTANA DE MURES(Primaria Sintana de Mures)
Adresa postala: ROMANIA, Jud.Mures, Loc. Sintana de Mures, Str. Morii, Nr.19, Localitatea: Santana de Mures, Cod postal: 547565, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL BUBAU, Tel.0265323517, Email: [email protected], Fax: 0265323517, Adresa internet (URL): Sintana de Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autospeciala de pompieri , echipata complet, inclusiv cu echipamente de descarcerare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc. Sintana de Mures, Str. Morii, Nr.19. jud. Mures, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste achizitionarea unei autospeciale de pompieri, noua, de capaciate medie , echipata cu toate dotarile necesare, inclusiv pentru descarcerare, cu termen de livrare 30 de zile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144213-4 - Vehicule de stingere a incendiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata, dotata cu toate echipamentele solicitate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 70, 000 si 124, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.02.2008 pana la 18.03.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 10000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea .2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si a art.181 din O.u.G.nr.34/20063.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial .4.Autorizatie de functionare/altele echivalente.5.Pentru persoanele juridice/fizice straine , documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata .2.Certificat privind impozitele si taxele locale .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice , eliberat de Administratia Finantelor Publice , cu valabilitate la data deschiderii ofertelor .2.Formular tip eliberat de directia de impozite si taxe locale cu valabilitate la data deschiderii ofertelor .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale .2.Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii .3.Autorizare pentru livrarea produselor .obligatoriu ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr.1/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.03.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2008 10:00
Locul: Primaria comunei Sintana de Mures, str. Morii, nr.19, loc. Sintana de Mures, jud. Mures.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
un impurternicit din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg-Mures
Adresa postala: str. Justitiei, nr.1, Localitatea: Tg-Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265/263.694, Email: [email protected], Fax: 0265/269.199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sintana de Mures
Adresa postala: str. Morii, nr.19, Localitatea: Sintana de Mures, Cod postal: 547565, Romania, Tel.0265323517, Email: [email protected], Fax: 0265323517
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2008 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer