Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOTURISM BREAK


Anunt de participare numarul 37224/25.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: STR. STIINTEI NR. 95, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800189, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII, Tel.0236-412517, In atentia: ING. C-TIN STOICA, Email: [email protected], Fax: 0236-460256, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOTURISM BREAK
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL ACHIZITORULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA UNUI AUTOTURISM BREAK
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34111000-8 - Breakuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 BUCATA
Valoarea estimata fara TVA: 37, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.11.2007 pana la 20.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
NU ESTE CAZUL
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII DIN PRODUCTIE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
IN CONFORMITATE CU DISPOZITIILE ART. 44 DIN OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat constataor emis de Camera de Comert si Industrie; Documente privind dovada achitarii obligatiilor la bugetul general consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor; Copie a certificatului de inregistrare, valabil la data desfasurarii licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SE SOLICITA
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SOLICITAT
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: (1) Ofertantul va prezenta documente de agrement privind service-ul produsului livrat care pot fi de tip contract, acord sau statutul societati furnizoare in cazul in care aceasta detine service agreat RAR precum si documente doveditoare ca acesta este agreat de catre producatorul marcii ofertate, sau orice alte documente echivalente, cu termen de valabilitate de cel putin doi ani in cazul contractelor sau acordurilor.(2)Locatia atelierului service-lui agreat si indicat de furnizor nu trebuie sa depaseasca distanta de 15 km fata de sediul achizitorului.(3) Ofertantul va prezenta catalog al produsului furnizat, in limba romana, care cuprinde cel putin informatiile minime solicitate inh Caietul de sarcini privind caracteristicile tehnice ale produsului(4) Neindeplinirea conditiilor solicitate la punctul (1), (2) si (3) atrage de la sine declararea ofertei prezentate ca neconforma si eliminarea acesteia din faza de evaluare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5713/24.10.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: 25 DE LEI NUMAI DACA SE SOLICITA DOCUM DE LA ACHIZITOR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 12:00
Locul: SEDIUL ACHIZITORULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR PE BAZA DE IMPUTERNICIRE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SI CONTENCIOS-ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR BRAILEI NR. 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800367, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STRAVOPOLEUS NR. 6, SECT. 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021-13104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA GALATI, OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR STIINTEI NR 95, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800189, Romania, Fax: 0236-460256
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2007 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer