Licitatie Publica - Achizitie autoturisme
Anunt de participare numarul 45776/11.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SENATUL ROMANIEI
Adresa postala: CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3, CORP A1, SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE NEACSU, Tel.4142849, Email: [email protected], Fax: 4142844, Adresa internet (URL): www.senat.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autoturisme
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Senatului, Calea 13 septembrie nr. 1-3 corp A1 sector 5 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoturisme cu capacitatea cilindrica intre 1.500 - 1.800 cmc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34112000-5 - Berline (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
16 autoturisme
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna execcutie in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate- declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din oug 34/2006,
- declaratie privind calitatea de participant la procedura, - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata taxelor, impozitelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat si locale, valabile la data depunerii ofertelor
- certificat de inregistrareCUI si certificat constatator registrul comertului, in termen de valabilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, bilantulcontabil la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate si inregistrate de organele competente.
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 3.600.000 lei respectiv 967.820 EURO (la cursul de 3, 7197 lei/euro, din data de 06.03.2008).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse similare cu cele ofertate, efectuatein ultimii 3ani - formular 12 D,
- Ofertantul va prezenta dovada certificarii ISO 9001-9002 pentru sistemul de asigurare a calitatii,
- Ofertantul va prezenta omologarea RAR de model,
- Ofertantul va prezenta angajamentul sau din care sa rezulte ca produsul este nou, din productia curenta a anului in care se incheie contractul,
- Ofertantul va prezenta modalitati de asigurare a serviciilor in perioada de garantie si post - garantie, a asistentei tehnice si a pieselor de schimb,
- Ofertantul va prezenta declaratie privind existenta unei retele de service in Municipiul Bucuresti, jud. Ilfov si in tara, pentru asigurarea serviciilor de garantie si post garantie,
- Ofertantul va prezenta autorizarea de livrare a produselor din partea producatorului,
- Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiar/ client, in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani a cel putin un contract avand ca obiect livrarea de produse similare si care a avut valoarea de 1.200.000 lei, respectiv 322.607EURO (la cursul de 3, 7197 lei/euro, din data de 06.03.2008).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 12:00
Locul: Sediul Senatului, Calea 13 septembrie nr. 1-3 corp A1 sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Splaiul independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021-3191674, Email: [email protected], Fax: 021-3191674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios al Senatului
Adresa postala: sediul Senatului, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Tel.021/4142761, Fax: 021/3134626, Adresa internet (URL): www.senat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2008 17:27