Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie autoturisme


Anunt de participare numarul 4568/08.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA PREZIDENTIALA
Adresa postala: SOS. COTROCENI, NR. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76258, Romania, Punct(e) de contact: Administratia Prezidentiala, Dep. Financiar si de Logistica, Tel.+4(021)312.11.76, In atentia: Ion Albu, Email: [email protected], Fax: +4(021)430.61.93, Adresa internet (URL): www.presidency.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Servicii in subordinea institutiei Presedintelui Romaniei
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie autoturisme
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Administratiei Prezidentiale
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie autoturisme astfel:
Lot I: 10 autoturisme tip limuzina
Lot II: 1 autoturism tip break
Lot III: 2 autoturisme tip berlina
Lot IV: 1 autoturism tip furgon
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I: 10 autoturisme tip limuzina
Lot II: 1 autoturism tip break
Lot III: 2 autoturisme tip berlina
Lot IV: 1 autoturism tip furgonTOTAL: 14 AUTOTURISME
Valoarea estimata fara TVA: 1, 373, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. GARANTIE PARTICIPARE: - Lot I: 13000 lei- Lot II400 lei- Lot III: 800 lei- Lot IV: 400 leiGARANTIE EXECUTIE: 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.declaratie privind eligibilitatea
2. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat si bugetele locale valabile la data deschiderii ofertelor
3.certificat constatator privind domeniul de activitate eliberat de Oficiul Registrului Comertului
4. certificat inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. fisa de informatii generale
2. lista referitoare la subcontractanti insotita de acordurile de subcontractare(daca este cazul).
3. autorizare pentru livrarea produselor in original
4. bilantul contabil pentru anul 2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista contractelor prestate in ultimii 3 ani
2. recomandari din partea altor beneficiari
3. fisa de informatii privind experienta similara
4
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. minim 3 contracte2. minim 2 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2007 11:00
Locul: sediul Administratiei Prezidentiale
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputernicitiai ofertantilorreprezentantii UPCVAP din subordinea Ministerului de Finante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4(021)311.80.90, Fax: +4(021)311.80.95, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 70 - 111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.+(021)332.12.40, Fax: +(021)332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Prezidentiala - Dep. Financiar - Logistic
Adresa postala: sos. Cotroceni, nr. 1, sect. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 76258, Romania, Tel.+4(021)319.31.16, Email: [email protected], Fax: +4(021)430.61.93
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2007 18:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer