Licitatie Publica - achizitie autoturisme cuprinse in contractele de grant PHARE 2005/017-553.01.03.06 BV 1314 Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta si PHARE 2005/017-553.01.03.06 BV 1313-Politia Comunitara
Anunt de participare numarul 50716/23.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: GABRIELA VLAD, Tel.+40 268 472486, In atentia: GODRI ANNA MARIA, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 472486, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie autoturisme cuprinse in contractele de grant PHARE 2005/017-553.01.03.06 BV 1314 Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta si PHARE 2005/017-553.01.03.06 BV 1313-Politia Comunitara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA Municipiului Brasov , b-dul Eroilor nr 8
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie autoturisme cuprinse in contractele de grant PHARE 2005/017-553.01.03.06 BV 1314 Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta si PHARE 2005/017-553.01.03.06 BV 1313-Politia Comunitara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12 AUTOTURISME
Valoarea estimata fara TVA: 355, 462RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare: 4230 lei ; garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contractele de grant PHARE 2005/017-553.01.03.06 BV 1314 Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta si PHARE 2005/017-553.01.03.06 BV 1313-Politia Comunitara
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;Dovada privind indeplinirea obligatiilor: Certificat privind impozitele si taxele locale ;Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF; Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului sau orice alt act echivalent emis in tara de origine a ofertantului; CUI; 1 certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale , aferentecontractelor executate pentru clienti; autorizatie de la producator pentru centrul de service propus si o oferta pentru service post garantie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NESOLICITAT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale ;cartiletehnicepentru masinile oferite ;manuale tehnice de programare si mentenanta pentru terminale ;documentatia de instalare , operare si service , inclusiv pe suport CD pentru statiile de emisie receptie ;certificat de conformitate acordat de Serviciul de Telecomunicatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
33059
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 17:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Conditii si modalitate de plata: la casierie, sau OP, CONT RO 76TREZ 13124510220XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Brasov.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2008 13:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV , CAMERA 10 , PARTER
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITII SI UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 0300846 , Romania , Tel.021-3104641 , Email: [email protected], Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: Adresa postala: B-dul Eroilor nr. 5 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , RomaniaCURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIVAdresa postala: B-dul Eroilor nr. 5 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala: Adresa postala: B-dul EROILOR NR. 8 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Tel.0268416550/149, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/416550/149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.04.2008 11:45