Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOTURISME PENTRU ACTIVITATI SPECIFICE


Anunt de participare numarul 30004/30.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Adresa postala: Bd. Carol I nr. 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii, Administrativ, Tel.021 3054974, In atentia: Nelu Gughea, Email: [email protected], Fax: 021 3150305, Adresa internet (URL): www.apia.org.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOTURISME PENTRU ACTIVITATI SPECIFICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA SEDIUL CENTRAL SI CELE 42 SUCURSALE JUDETENE DIN CAPITALELE DE JUDET
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR ACHIZITIONA 3 LOTURI DE AUTOVEHICULE CONFORM CARACTERISTICILOR MENTIONATE IN CAIETUL DE SARCINI:
LOT 3A - 55 BUCATI - AUTOVEHICULE DE TEREN - CPV 34113300-5
LOT 3B - 125 BUCATI - ATV - CPV 34000000-7
LOT 3C - 70 BUCATI - ATV - CPV 34000000-7
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.1)
34000000-7-Autovehicule, remorci si piese pentru vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 3A - 55 BUCATI - AUTOVEHICULE DE TEREN - CPV 34113300-5
LOT 3B - 125 BUCATI - ATV - CPV 34000000-7
LOT 3C - 70 BUCATI - ATV - CPV 34000000-7
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000, 000 si 12, 255, 290RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
LOT 3A81.000 lei; LOT 3B88.000 lei;LOT 3C68.000 leiOfertantii care vor participa cu oferte la mai multe loturi trebuie sa indeplineasca cerinta obligatorie prin cumul.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Certificat fiscal impozite si taxe locale, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificatul constatator ONRC; Certificatul de inregistrare la ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani; Bilantul contabil la 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita o valoare a cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat: - 3.500.000 euro, (echivalentul a 11.430.650 lei) pentru LOT 3A- 4.000.000 euro, (echivalentul a 13.063.600 lei) pentru LOT 3B- 3.000.000 euro, (echivalentul a 9.797.700 lei) pentru LOT 3CNota: Ofertantii care vor participa cu oferte la mai multe loturi trebuie sa indeplineasca cerinta obligatorie privindCifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani prin cumul. Echivalenta leu/euro a fost stabilita la cursul 1 euro = 3.2659 lei.(22.08.2007)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse; Autorizare pentru livrarea produselor;Lista unitatilor de service; Informatii privind subcontractanti; Informatii privind asociatii; Doua recomandari de la beneficiari;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicit inceperea si finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract care a avut ca obiect de furnizare produse similare si care a avut o valoare egala sau mai mare de: - 380.000 euro (echivalentul a 1.241.042 lei) pentru LOT 3A- 400.000 euro (echivalentul a 1.306.360 lei) pentru LOT 3B- 320.000 euro (echivalentul a 1.045.088 lei) pentru LOT 3CNota: Ofertantii care vor participa cu oferte la mai multe loturi trebuie sa indeplineasca cerinta obligatorie privindPrincipalele livrarii de produse similare in ultimii 3 ani prin cumul. Echivalenta leu/euro a fost stabilita la cursul 1 euro = 3.2659 lei.(22.08.2007)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
32507/24.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S41-050022 din 28.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2007 11:00
Locul: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA SEDIUL CENTRAL
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA ESTE ATASATA LA PREZENTUL ANUNT SI SE POATE DESCARCA DE LA ACEEASI ADRESA WEBWWW.E-LICITATIE.RO
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA INVESTITII, ADMINISTRATIV
Adresa postala: BD CAROL I NR. 17, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030161, Romania, Tel.021 3054974, Fax: 021 3150305
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer