Licitatie Publica - Achizitie autoturisme prin leasing.
Anunt de participare numarul 97614/08.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.
Adresa postala: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240291, Romania, Punct(e) de contact: Prala Stefan, Tel.0250746984, Email: [email protected], Fax: 0250732147, Adresa internet (URL): ftp: //hidro-oltmijlociu.ro, user: publicc, parola: public9a, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Filiala unei societati comerciale de drept privat cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
Altele: Reparatii si Servicii in domeniu hidro
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autoturisme prin leasing.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
O combinatie intre acestea
Locul principal de livrare: Sediul SC HIDROSERV RM.VALCEA SA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie autoturisme prin leasing.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot A) Autoturism fara radio sistem de navigatie = 1 buc;
Lot B) Autoturism dotat cu radio sistem de navigatie = 2 buc;
conform documentatie de atribuire si caiete de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 750, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lotul A)-garantia de participare este de 5.000 lei; Lotul B)-garantia de participare este de 10.000 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea, conform formular A anexat prezentei;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, conform formular B anexat prezentei;
-certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului si Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie teritoriala; (copie)
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, bugetele locale si la bugetul asigurarilor sociale;
-prezentarea certificatului sistemului calitatii SR EN ISO 9001 :2001 (copie);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2009;
-cifra de afaceri pentru leasing pe anul 2009;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-prezentarea unei liste cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, care sa contina : valori, perioade de livrare, beneficiari (Formular C2 si C2.2); prezentarea in copie a unuia sau mai multor contracte similare cu aceasi valoare ca si cea estimata;
-autorizatia de livrare din partea producatorului si/sau a importatorului in original sau copie legalizata;
-descrieri si fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
30%
Descriere: Termen de livrare (zile de la contractare)
3.
Garantia produsului
10%
Descriere: Garantia produsului (luni de la receptie)
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2010 10:00
Locul: Calea Bucuresti, nr.269, Ramnicu Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la deschiderea ofertelor cei care detin imputernicire din partea ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 - 3104641, Fax: 021 - 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Valcea
Adresa postala: Strada Scuarul Revolutiei, nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240175, Romania, Tel.0250 - 739120, Fax: 0250 - 732207
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Filialei pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Ramnicu Valcea SA
Adresa postala: Calea Bucuresti, nr.269, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240291, Romania, Tel.0250 - 746984, Email: [email protected], Fax: 0250 - 732147
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2010 14:01