Licitatie Publica - "Achizitie autoturisme transport persoane"
Anunt de participare (utilitati) numarul 32604/17.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: Musat Raluca, Tel.0241702700/1028, Email: [email protected], Fax: 0241737711
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Achizitie autoturisme transport persoane"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul CN ACN SA -sediul central Agigea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona:
-Lotul 1: autoturisme: cu o motorizare DIESEL, cu injectie directa, garantie minim 36 luni, 5 ani la caroserie, 3 ani la vopsitorie;
Lotul 2: autoturism transport persoane tractiune 4x4 cu o motorizare DIESEL , cu injectie directa, garantie minim 24 luni, 10 ani la caroserie, 3 ani la vopsitorie;
Lotul 3: autoturism de terentractiune integrala permanenta , cumotorizare DIESEL , cu injectie directa , garantie minim 24 luni, 10 ani la caroserie, 3 ani la vopsitorie;
Lotul 4: autoturism de teren tractiune 4x4 permanenta , cumotorizare DIESEL , cu injectie directa , garantie minim 36 luni, 5 ani la caroserie, 3 ani la vopsitorie;
- servicii de service in perioada de garantie si postgarantie la toate loturile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.1)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
52000000-9-Servicii de vanzare cu amanuntul (Rev.1)
74420000-9-Servicii de comercializare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: autoturisme5 buc;Lotul 2: autoturism transport persoane tractiune 4x4- 1 buc ;Lotul 3: autoturism de terentractiune integrala permanenta-1 buc ;Lotul 4 : autoturism de teren tractiune 4x4 permanenta-1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 205, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie :10%din valoarea contractuluigarantia de participare: LOT 1:2170 lei;Lot 2:1800 lei;Lot 3:1770 lei;Lot 4:1000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cazier Fiscal pentru firma
- Declaratie privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
- Certificat fiscal de plata a impozitelor si taxelor locale- Certificat fiscal de plata a impozitelor si taxelor catre stat- Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil la 30.06.2007
- Interogarea centralei incidentelor de plata ( C.I.P.)
- Interogarea centralei riscurilor bancare (C.R.B.)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: Lotul 1:320.000lei;Lotul 2:270.000lei;
Lotul 3:265.000lei;Lotul 4:155.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
Experienta similara: Lotul 1:215.000lei;Lotul 2:180.000lei;Lotul 3:175.000lei;Lotul4:103.000lei;Lista livrarilor de produse in ultimii 3ani
- Inf.priv.pregatirea si calificarea personalului de conducere, deexecutie de care dispune pentru indeplinirea contr.de furnizare;Asigurarea tehnica; Autorizatie de livrare;Standard de asigurarea calitatii;Documente care demonstreaza ca autovehiculele sunt conform normelor EURO 4.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
15933/12.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitare scrisa;copie CIF.Lichiditati la casieria ACN sau OP-cont RO50 ABNA1400264100091576 ABN AMRO BANK C-ta.Transmiterea nu intra in sarcina ACN
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2007 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2007 14:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTUL , IMPUTERNICIT LEGAL IN SCRIS , AUTORIZAT SA ANGAJEZE OFERTANTUL IN PROCEDURA DE ATRIBUIRE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta Curtea de Apel
Adresa postala: strada Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile S.A.Constanta : Oficiul Juridic
Adresa postala: strada Ecluzei nr.1 AGIGEA , ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 907015, Romania, Tel.0241/702700, Fax: 0241737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2007 09:07