Licitatie Publica - Achizitie autovehicul transport marfa
Anunt de participare numarul 133971/16.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Adresa postala: str.Calea Campulung , nr.6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110 147, Romania, Punct(e) de contact: mecanizare, Tel. +40 248223449, In atentia: Sorin Graure, Email: [email protected], Fax: +40 248220878, Adresa internet (URL): www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii de gospodarie a apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie autovehicul transport marfa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Administratiei Bazinale de Apa Arges Vedea Pitesti, str. Calea Campulung, nr. 6-8
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achiztia a 12 bucati autovehicule transport marfa, conform cerintelor prevazute in caietul de sarcini.
Contractul se va incheia conform prevederilor art. 205, alin. 1, lit. a) din OUG 34/2006 numai dupa indeplinirea termenului de 6 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34130000-7 - Autovehicule pentru transportul de marfuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati: ? 12 bucati, Conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 149, 994RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 22.700, 00 lei.-Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile de la data depunerii candidaturilor.-Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: virament bancar;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara?formular nr. 9, altele), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original;ordin de plata in contul autoritatii contractante cont IBAN RO37TREZ0465005XXX005417 deschis la Trezoreria Pitesti ? CIF 18293604, confirmat de banca. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, conform art.33, alin(3), lit.b din HG 925/2006, vor fi respinse si returnate nedeschise.-In cazul ofertantilor din categoria IMM?urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.-Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. -5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila.-Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.2 -obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr.3 -obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare;(Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: Moisescu Adrian, Director;Coman Marian, Director Tehnic;Mirtoiu Sanda, Director Economic;Dumitru Camelia, sef birou Mecanizare;Andrei Felicia, Of.Juridic;Schiteanu Ancuta, comp.Achizitii), completare formular nr.8.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata de O.U.G. 76/2010, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr.4 -obligatorie: Declaratii privind calitatea de participant la procedura;completare formular nr.4.
Cerinta nr.5 -obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;completare formular nr.5.
Cerinta nr.6 -obligatorie: Indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de M.F.-A.N.A.F., din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura reprezentantului legal al operatorului economic si stampila;
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale(datorii la bugetele locale) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu semnatura reprezentantului legal al operatorului economic si stampila.Nota: In cazul in care a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in original sau copii legalizate.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerintele obligatorii, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta va fi respinsa ca inacceptabila (conform art. 36, alin 1, lit b din HG 925 /19 iulie 2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Cerinta obligatorie: 1.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare (valabil la data depunerii ofertei) din care sa rezulte: -sediul actual al societatii;
-obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura de insolventa.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerintele obligatorii, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta va fi respinsa ca inacceptabila (conform art.36, alin.1, lit.b din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).2.In cazul persoanelor juridice/fizice straine: Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul).Nota: -Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul;
-Ofertantul/ dealarul trebuie sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu (Ordinul Ministrului Mediului si al Padurilor).
In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinite de fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Informatii privindsituatia economico-financiara: -Cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 2.000.000 lei.(IMM ?urile beneficiaza de reducere de 50% a cifrei de afaceri);
-bilantul economic aprobat si inregistrat la 31.12.2010, vizat si aprobat de organele in drept.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Informatii cu privire la: Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani - prezentare cel putin al unui document/parti relevante din contract/proces verbal de receptie cu o valoare cel putin egala cu 1.000.000 lei echivalent 230.435, 98 euro (1 euro = 4, 3396 lei, cursvalabil in data de 27.01..2012)
Managementul calitatii (certificat ISO 9001 sau echivalent ptr. managementul calitatii) Autoritatea contractanta va accepta orice probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele, dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma aplicarii criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?, avem doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, se va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, trimiterea unei noi oferte financiare in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-conf. art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Nationala Apele Romane-Administratia Bazinala de Apa Arges Vedea Pitesti - Oficiul juridic
Adresa postala: Str. Calea Campulung, nr. 6-8, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110147, Romania, Tel. +40 248208710, Fax: +40 248220878
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 09:19