Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOVEHICULE


Anunt de participare numarul 7888/28.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA ANTI-DOPING
Adresa postala: BD BASARABIA 37-39 SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022103, Romania, Punct(e) de contact: ANDA MAGDALENA MINZALESCU, Tel.311.55.41, Email: [email protected], Fax: 311.55.41, Adresa internet (URL): www.anad.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIE AUTOVEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE VOR ACHIZITIONA 3 AUTOVEHICULE DE DIFERITE TIPURI IMPARTITE PE 3 LOTURI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34112000-5 - Berline (Rev.1)
34113300-5-Vehicule de teren (Rev.1)
34114400-3-Microbuze (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 BUC- LOT 1 COD CPV 34112000-5, 1 BUC LOT 2 COD CPV 34113300-5, 1 BUC LOT 2 COD CPV 34114400-3.
Valoarea estimata fara TVA: 251, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 680 LEI PENTRU LOT 1, 1.020 LEI PENTRU LOT 2, 1.020 LEI PENTRU LOT 3;GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contratul va fi finantat din bugetul pe anul 2007 al autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea. 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (ofertantului castigator i se vor solicita formulare tip eliberate de autoritatile competente in original, cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului FO4 - informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita o valoare a cifrei de afaceri medii pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat: - 20.000 euro, (echivalentul a 68.000 lei) pentru LOT 1- 30.000 euro, (echivalentul a 102.000 lei) pentru LOT 2- 30.000 euro, (echivalentul a 102.000 lei) pentru LOT 3Nota: Ofertantii care vor participa cu oferte la mai multe loturi trebuie sa indeplineasca cerinta obligatorie privindCifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani prin cumul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani - 1. 2. Autorizare pentru livrarea produselor. 3. Lista unitatilor de service. 4. Informatii privind subcontractantii.5. Informatii privind asociatii. 6.Recomandari de la beneficiari minimi 2.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
inceperea si finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract de furnizare produse similar cubo valoare egala sau mai mare de: - 40.000 euro (echivalentul a 136.000 lei) pentru LOT 1- 60.000 euro (echivalentul a 204.000 lei) pentru LOT 2- 60.000 euro (echivalentul a 204.000 lei) pentru LOT 3Se accepta indeplinirea acestei conditii si prin cumularea a cel mult 4 contracte.Nota: Ofertantii care vor participa cu oferte la mai multe loturi trebuie sa indeplineasca cerinta obligatorie privindPrincipalele livrarii de produse similare in ultimii 3 ani prin cumul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2007 11:00
Locul: AGENTIA NATIONALA ANTI-DOPING, bd Basarabia, 37-39, sector 2 bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, et. 4, sect. 1 Localitatea/Tara: 010873 Bucuresti, Romania Telefon: 021/311 80 90 Fax: 021/311 80 95, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA NATIONALA ANTI-DOPING- SERVICIU JURIDIC
Adresa postala: BD BASARABIA 37-39, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 022103, Romania, Tel.311.55.41, Email: [email protected], Fax: 311.55.41, Adresa internet (URL): www.anad.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2007 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer