Licitatie Publica - Achizitie azotat de amoniu
Anunt de participare numarul 119728/15.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU CULTURA PLANTELOR PE NISIPURI DABULENI
Adresa postala: romania, Localitatea: Dabuleni, Cod postal: 207220, Romania, Punct(e) de contact: Nicusor Vladu, Tel. +40745574362, Email: [email protected], Fax: +40215334347, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-Dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie azotat de amoniu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrul de Cercetare-Dezvoltare pentru Cultura Plantelor pe Nisipuri Dabuleni, str. Victoriei, oras Dabuleni, judetul Dolj.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie azotat de amoniu 160 tone pentru fertilizarea culturilor ce se vor infiinta in primavara anului 2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24410000-1 - Ingrasaminte azotate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Azotat de amoniu 33, 5 % azot 160 tone
Valoarea estimata fara TVA: 206, 464RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 4000 lei. Intreprinderile mici si mijlocii conform legii 346/2004 beneficiaza de reducereacu 50% a cuantumului garantiei de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din venituri proprii si din subventii acordate conform legislatiei in vigoare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006- Declaratie de eligibilitate- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Certificat de participarela licitatie cu oferta independenta- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului- Certiifcat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului si Comertului- Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate - original sau copie conform cu originalul- Cerificat privind plata impozitelor si taxelor locale- Autorizatie de livrare- Autorizatie de functionare pentru persoane fizice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale- Bilant contabil la data de 30.06.2010- Balanta contabila la data de 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie de cel putin 200000 lei- Bilantul contabil la data de 30.06.2010 semnat si avizat de organele competente- Balanta contabila la data de 31.12.2010 in original sau copie conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani unul sau mai multe contractede furnizare ingrasaminte chimicea caror valoare cumulata sa fie de cel putin 200000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza ca faza finala a licitatiei offline cu o singura runda incepand cu data de 04.05.2011, ora 14:00
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
40zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2011 10:00
Locul: Centrul de Cercetare-Dezvoltare pentru Cultura Plantelor pe Nisipuri Dabuleni, str. Victoriei,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia se poate obtine prin descarcarea fisierului atasat prezentului anunt de participare publicat in SEAP( www.e-licitatie.ro) si de la sediul autoritatii contractante gratuit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In tremen de 5 zile incepand cu ziua luarii la cunostiinta conform art.256^2, ali (1) , lit., ,b" din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul achizitii publice din cadrul Centrului de Crecetare-Dezvoltare pentru Cultura Plantelor pe Nisipuri Dabuleni
Adresa postala: str. Victoriei, Localitatea: Dabuleni, Cod postal: 207200, Romania, Tel. 0251334402, Email: [email protected], Fax: 0251334347
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2011 16:09