Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie banda transportoare de cauciuc


Anunt de participare (utilitati) numarul 133694/05.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Tranzactii Comerciale, Tel. +40 351403342, In atentia: Daniela Ciuca, Email: [email protected], Fax: +402 51594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie banda transportoare de cauciuc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ?S.E.Isalnita, Isalnita, str.Mihai Viteazul nr.101, Jud.Dolj;
? SE Craiova II, Craiova, str. Bariera Valcii nr. 195, jud. Dolj;
? SM Prigoria, loc. Prigoria, sat Corbu, Jud. Gorj;
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie banda transportoare de cauciuc conform cerintelor specificatiilor tehnice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44425300-8 - Benzi de cauciuc (Rev.2)
34312600-3-Benzi transportoare din cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie banda transportoare de cauciuc in conformitate cucaietul sarcini si specificatiile tehnice SE Isalnita, SE Craiova II si SM Prigoria. Cantitatile aferente fiecarui lot sunt conform Anexei B la prezenta fisa de date. Se poate depune oferta pentru unul sau mai multe loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 060, 366RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Oferta completa= 16100 lei; Lot 1= 3100 lei; Lot 2= 8000 lei;Lot 3= 5000 lei;Per. de valab a gar pentru partic: cel putin60 de zile cu incepere de la data limita de dep. a ofertelor.Forma de constituire a garant. de partic. care va fi acceptata: a) printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. banc. ori de o soc. de asig, care se prez. in original, in cuantumul si pentru per. prevazuta in doc. de atribuire. Nota: Gar. trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conform. cu contractul garantat; sau - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. b) OP confirmatde catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.c) Lichiditati depuse la casieria AC. Nota: suma max. ce poate fi depusa intr-o zi la casieria AC de catre ofertant este de 5000 lei.Cont RO 77RNCB 0134041638010001 BCR Sucursala Dolj.Pentru ofertantii I.M.M ?uri gar. de part. va fi insotita de declaratia ca firma este inscrisa in categ. intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu cond. art.3 din Legea 346/2004. In acest caz ofertantii pot participa la proc. de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul gar. de partic.Ofertantul pierde gar. de partic. daca: a) isi retrage oferta in per. de valab. a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar. de buna exec. in per. de valab. a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea sa la sediul S.C.CEN CRAIOVA S.A; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valab. a of.; d) ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art.278^1/OUG 34/2006 este pe loturi astfel: Lot 1- 2055 lei; Lot 2- 4307 lei; Lot 3- 3279 lei; 10%din val.contr.fara TVA-mod de const.aGBE: a)Instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig.b)Prin retineri din facturi cf.HG1045/2011 priv.modif.art.90alin.3din HG925/2006 cu modif. si compl.ult.Prest.are oblig.in 15zile de la semn.contract de a desch.la unit.Trez. Stat.din cadr.org. fisc.comp.in adm.acest.un cont de disp.la dispoz.A.C.Suma init.care se dep.de catre prest.in cont disp.astf.deschis este de 0, 5% din pret.ctr.A.C.urm.sa alim.acest cont de dispon. prin ret.succ.din sum.dat.si cuv.prest.pana la conc.sumei stabil.drept G.B.E. in doc.de atrib.A.C.va inst.prest.despre vars.efect, prec.si despre dest.lui.Din cont.de disp.deschis la Trez.Stat.pe num. prest.pot fi disp.plati atat de catre prest, cu aviz.scris al A.C.care se prez.unit.Trez.Stat, cat si de unit.Trez.Stat.la solic. scrisa a A.C.in fav.careia este constit.G.B.E.in sit.prev.la art.91 din HG 925/2006.Contul este purtat. de dob.in fav.prest. Of.I.M.M, benef.de red.cu 50% la GBE .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII ALE SC CEN CRAIOVA SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea, Formular 5. Documentul va fi prezentat in original.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Formular 6. Documentul va fi prezentat in original.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele (conform art. 9 din OrdinANRMAP 509/2011).Documentele pot fi prezentate in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea conform cu originalul.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 7.Documentul va fi prezentat in original.
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 12.Documentul va fi prezentat in original.
- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69? din OUG 34/2006.Prezentare Formular 13. Documentul va fi prezentat in original.Persoanele care detin func?ii de conducere in cadrul autorita?ii contractante sunt: Constantin Balasoiu - Director General;Veronica Nica - Director Economic;Vergil Soare - Director Comercial;
Claudiu Stoica ? cons. Jr. Princ ?pentru Persoane juridice/fizice romane
Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala. Documentulva fi prezentat in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta ptr. conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie ?conform cu originalul?
Persoane juridice /fizice straine
PrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Documentulva fi prezentat in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri.Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte declaratia pe propria raspundere completata conform prevederilor Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare cu privire la stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani continand valori, perioada de livrare, beneficiari, insotita de recomandari
Cel putin un contract din care sa rezulte ca ofertantul a mai livrat tipul de banda transportoare de cauciuc ofertata, de la acelasi producator si avand aceeasi tara de origine, ce reprezintacel putin jumatate din cantitatea de produse solicitata in caietul de sarcini pentru lotul sau loturile la care depune oferta, insotit de recomandari conform cu originalul de la beneficiari.
Prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantuluide catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
Documentelevor fi prezentate in copie lizibila certificate conform cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu 1 runda de participare. Pentru a participa la faza finalaofertantii trebuie obligatoriu sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2012 14:00
Locul: Sala de licitatii a CEN Craiova, etaj III
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
NOTA 1: Pentru demonstareaindeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul prevazut la art.11 alin 4 din HGR 925/2006 de a prezenta initial o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentatntul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerinte de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemanatoare.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul in care ofertantul beneficieaza de dreptul de a prezenta Formularul 10, acesta va fi insotit de- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 7- Certificat de participare la licitatie cu oferta independent- formular 12- Fisa de informatii generale-formular8NOTA 2: Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte clasate pe locul I cu acelasi pret, (dupa runda electronica) autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prevederilor OUG 34/2006, de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ServiciulJuridical SC CEN Craiova SA
Adresa postala: Str. Unirii nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. +40 351403362, Email: [email protected], Fax: +40 351449550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 10:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer