Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie banda transportoare din cauciuc S.M. Prigoria


Anunt de participare (utilitati) numarul 61855/20.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.0351403456, In atentia: Narcisa Hristea, Email: [email protected], Fax: 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitie banda transportoare din cauciuc S.M. Prigoria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.M. Prigoria cu sediul in loc. Prigoria sat Corbu judet Gorj,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie banda transportoare din cauciuc S.M. Prigoria
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25122230-3 - Benzi transportoare din cauciuc (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Achizitie banda transportoare din cauciuc (Banda de cauciuc cu insertie metalica- cord de otel) tip ST 2500-1400x24Lot 2 - Achizitie banda transportoare din cauciuc (Banda de cauciuc cu insertie metalica- cord de otel) tip ST 2500-1800x24
Lot 3 - Achizitie banda transportoare din cauciuc (Banda de cauciuc cu insertie textila) tip SG.5-EP 250-1400x20
Lot 4 - Achizitie banda transportoare din cauciuc (Banda de cauciuc cu insertie textila) tip SG.5-EP 250-1600x20
Valoarea estimata fara TVA: intre 452, 000 si 561, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 11.000lei pt.oferta completa, pt.oferta partiala: 3.750lei pt.lot 1;4.850lei pt.lot 2; 1.100lei pt.lot3; 1.300lei pt.lot4.Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile neprevazute la art. 180 si 181 din OG 34/2006. Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asig. sociale de stat. Calitatea de participant la procedura. Certificat de Inregistrare la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente. Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
List.princ.produse.livrate.in ult.3 ani, insot. de procese verbale de livrare; decl. efec. medii anuale ale pers. ang. si al cadr. de cond. pe ultimii 3 ani, decl. ref. util, inst, echip. teh.nec. realiz.livrarii. Doc.atesta ca sistemul calitatii este certificat sau in curs de certificare acreditat in tara si atrainatate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2008 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2008 13:45
Locul: Sala de conferinte a S.C.CEN Craiova etaj 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIUNEA CONTECIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS nr.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Consultanta Managament Juridic al SC CEN Craiova SA
Adresa postala: Str. Unirii, nr. 147, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200330, Romania, Tel.0351403315, Fax: 0251594837
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2008 19:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer