Licitatie Publica - Achizitie bandaje pentru roti locomotive C.F.R. si inel fixare bandaje
Anunt de participare numarul 54307/03.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA DE REPARATII LOCOMOTIVE CFR SCRL BRASOV SA
Adresa postala: STRADA FUNDATURA HARMANULUI NR.2, Brasov, Jud. Brasov, cod postal 500240, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Punct(e) de contact: S.C. C.F.R. - S.C.R.L. BRASOV S.A., Tel.0268334434, In atentia: Sef Serv. Achizitii - Ing. Dinu Cornel, Email: [email protected], Fax: 0268334434
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Reparatii locomotive C.F.R.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie bandaje pentru roti locomotive C.F.R. si inel fixare bandaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.C. C.F.R. - S.C.R.L. BRASOV S.A.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare pe baza de grafic de livrare de bandaje pentru roti locomotive C.F.R. si inel pentru fixare bandaje, la sediul achizitorului, timp de maxim 12 luni de la data semnarii contractului. Plata se va efectua cu Ordin de Plata la 45 de zile de la data receptiei produselor la sediul achizitorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
27300000-8 - Produse din fier si din otel (Rev.1)
27151200-0-Materiale de constructii feroviare din otel (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Repere si cantitati conform Caietului de sarcini nr. 107/152/2008. Nu se accepta oferte partiale.
Valoarea estimata fara TVA: 482, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale Autoritatii contractante. Plata se va efectua cu Ordin de Plata la 45 de zile de la data receptiei produselor la sediul achizitorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia pentru a depune o candidatura sau o oferta comuna fara a fi obligati sa legalizeze d.p.d.v. formal asocierea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sa faca dovada ca nu se afla in stare de faliment, si-a indplinit obligatiile de plata catre bugetul consolidat al statului (Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul finantelor de Stat in original si/sau copie legalizata), nu a fost condamnat in ultimii 5 ani prin hotatare definitiva a unei instante judecatoresti pentru: participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/sau spalare de bani, o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau greseli in materie profesionala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale + declararatie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul care face obiectul procedurii, completare, ultima Balanta de verificare contabila, ultimul Bilant contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, autorizatii mentionate in Caietul de sarcini nr. 107/152/2008 si in Fisa de date a achizitiei nr. 107/307/2008: Autorizatie de Furnizor Feroviar vizata pentru anul 2008 in copie; Certificat de omologare tehnica feroviara eliberata de catre A.F.E.R. sau de catre o alta autoritate feroviara recunoscuta de organismele Uniunii Europene pentru produsele a caror achizitie face obiectul acestei proceduri in copie;Agrement Tehnic Feroviar eliberata de A.F.E.R. pentru ofertantii care au calitatea de comerciant (dealer) al produselor a caror achizitie face obiectul acestei proceduri in copie; Autorizatie de comercializare a produselor a caror achizitie face obiectul acestei proceduri eliberata de producator pentru ofertantii care au calitatea de comerciant (dealer) in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S58-078360din22.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
1luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2008 10:00
Locul: Sediul S.C. C.F.R. - S.C.R.L. BRASOV S.A..
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si ai Ministerului de Finante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic S.C. C.F.R. - S.C.R.L. BRASOV S.A.
Adresa postala: Str. Fundatura Harmanului, nr.2, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Tel.0268334434, Email: [email protected], Fax: 0268334434
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2008 07:49