Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie benzina fara plumb cu COR min.95, sub forma de bonuri valorice


Anunt de participare numarul 133057/15.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul de Politie al Judetului Giurgiu
Adresa postala: B-dul C.F.R., nr. 9, Judetul GIURGIU, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080083, Romania, Punct(e) de contact: Comisar sef de politie Copoiu Niculae, Tel. +40 246207230/239/231, In atentia: Referent Moldoveanu Marioara, Email: [email protected], Fax: +40 246207231, Adresa internet (URL): http: //gr.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI GIURGIU
Adresa postala: Str. Nicolae Balanescu nr. 9, Localitatea: GIURGIU, Cod postal: 080121, Romania, Punct(e) de contact: comisar sef de politie Copoiu Niculae, Tel. +40 246207230/239/231, In atentia: referent Moldoveanu Marioara, Email: [email protected], Fax: +40 246207231, Adresa internet (URL): http: //gr.politiaromana.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI GIURGIU
Adresa postala: Str. Nicolae Balanescu nr. 9, Localitatea: GIURGIU, Cod postal: 080121, Romania, Punct(e) de contact: comisar sef de politie Copoiu Niculae, Tel. +40 246207230/239/231, In atentia: referent Moldoveanu Marioara, Email: [email protected], Fax: +40 246207231, Adresa internet (URL): http: //gr.politiaromana.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI GIURGIU
Adresa postala: Str. Nicolae Balanescu nr. 9, Localitatea: GIURGIU, Cod postal: 080121, Romania, Punct(e) de contact: comisar sef de politie Copoiu Niculae, Tel. +40 246207230/239/231, In atentia: referent Moldoveanu Marioara, Email: [email protected], Fax: +40 246207231, Adresa internet (URL): http: //gr.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie benzina fara plumb cu COR min.95, sub forma de bonurivalorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI GIURGIU, Serviciul de Logistica, Str. Nicolae Balanescu nr.9
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 348, 387RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei il constituiefurnizarea de carburanti auto - benzina fara plumb cu COR minim 95 SR EN 228/2008, prin statiile de distributie carburanti ale furnizorului, pe baza de bonuri valorice, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati minime-maxime estimate care vor face obiectul:
? acordului-cadru: ?benzina fara plumb cu COR minim 95 pe baza de bonuri valorice
Cantitatea minima: 40320 bonuri valorice benzina fara plumb, cifra octanica min. 95,
Cantitatea maxima: 58240 bonuri valorice benzina fara plumb cifra octanica min. 95
Valoarea estimata fara TVA :2.348.387, 00lei? celui mai mare contract subsecvent estimat a fi atribuit pe durata acordului-cadru: - benzina fara plumb cu COR minim 95 pe baza de bonuri valorice
Cantitatea :13650 bonuri valorice benzina fara plumb cifra octanica min. 95
Valoarea estimata fara TVA :550403, 00leiATENTIE: Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea cantitatii carburant pana la limita maxima prevazuta in acordul - cadru este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cuaceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 348, 387RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantia de participare se constituie: -prin virament bancar (Ordin de plata, in contulRO95TREZ3215005XXX000127 deschis la TREZORERIA Mun.Giurgiu, cod fiscal5798621;
-prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat la punctul 2, cf anexei 1 din Legea 346/2004;3.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;4.Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentrudeschiderea ofertelor;5.Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de 1% din valoarea maxima fara TVA estimata a acordului cadrului, respectiv 23484, 00lei, conform art.43(1) din O.U.G.34/2006. 1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de5%din pretulcontractului fara TVA;3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006.4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.5. Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea Declaratiei pe proprie raspundere in conformitate cu Formularulnr.12 A din Sectiunea III semnat si stampilat in original, conform prevederilor art.5, alin(3) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, ca nu seafla in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Completarea Declaratiei pe proprie raspundere in conformitate cuFormularul nr.12 B din Sectiunea III. semnat si stampilat in original, conform prevederilor art.5, alin(3) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, ca nu seafla in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentare:
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat, exigibile la data de _______, (se va corela cu termenul legal al scadentei de plata, respectiv data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2033 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare), in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, potrivit prevederilor art.5, alin(1) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, sau formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident .
Nota: Cerinta este formulata astfel incat din respectivul certificat sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentare:
Certificat privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Directia de Impozite si taxe locale, exigibile la data de_______, (se va corela cu termenul legal al scadentei de plata, respectiv data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2033 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare), in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, potrivit prevederilor art.5, alin(1) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, sau formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident .Nota: Cerinta este formulata astfel incat din respectivul certificat sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Completarea Declaratieide conformitate ca nu incalcaprevederile Legii nr. 161/2003, (Formularulnr.11 B din Sectiunea III, semnat si stampilat in original, conform prevederilor art.5, alin(3) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011).-Completarea Declaratiei pe propria raspundere privind privind neancadrarea in situatiileprevazute la Art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, conform Model nr.1 din Sectiunea III , semnat si stampilat in original, potrivit prevederilor art.5, alin(3) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006
Ofertantul/Ofertantul asociat/ care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca reprezentantii autoritatii contractante sunt: ImputernicitSEFUL INSPECTORATULUI, Comisar sef de politiePARASCA TEOFIL
Adjunct al SEFULUI INSPECTORATULUI, Comisar sef de politiePETRASCU ION IOSIFAdjunct al SEFULUI INSPECTORATULUI , Comisar de politieGEORGESCU CATALIN
Alte persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de atribuire: Consilier juridic, Inspector principal de politieILIESCU ANA MARIA
Contabil sef, Subcomisar sef de politieBRATU DANIELA
Seful Serviciului de Logistica, Comisar sef de politieCOPOIU NICULAE
Seful Biroului TehnicComisar sef de politieDINU DUMITRU
Seful GarajuluiAg. sef principal de politie, NEAGU AURELCompartiment Marketing si achizitiiReferentMOLDOVEANU M.ContabilitateInspector principal de politieALEXE ANA MARIA
Compartiment ERAAg. sef principal de politieMIREA STELIAN
Compartiment ERAAg. sef principal de politieGEORGESCU FLORINCompletarea Declaratiei"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Model nr. 2 din Sectiunea III, semnat si stampilat in original, potrivit prevederilor art.5, alin(3) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.
Prin completarea acestui formular ofertantulcertifica faptul ca participarea la procedura este in concordanta cu regulile de concurenta.NOTA 1:
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va demonstra indeplinirea cerintelor privind situatia personala prezentanddocumentele si formularele mentionate mai sus.
In cazul unei oferte/candidaturi individuale/comune pentru care situatia economico-financiara si/sau capacitatea tehnica si/sau profesionala este dovedita prin invocarea sustinerii unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). si ale art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.Va demonstra indeplinirea cerintelor privind situatia personala prezentanddocumentele si formularele mentionate mai sus.NOTA 2: -In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos: Prezentare:
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente din care sa rezulte:
- ca are inscrisa in obiectul de activitate, potrivit Clasificarii activitatilor din economia nationala - CAEN, activitatea de comercializare a produsului energetic care face obiectul achizitiei ce urmeaza a se desfasura;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Certificatul constatator se va depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, potrivit prevederilor art.5, alin(1) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011), valabil la data depunerii ofertelor ( va fi emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor).In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc, in etapa evaluarii ofertelor, a depus certificatul constatator emis de ONRC in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata;Prezentare: ?Atestat de inregistrare pentru comercializare si/sau depozitare angro si/sau en-detail de produse energetice", conform Ordin M.F.P. 2491/2010, depus in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, potrivit prevederilor art.5, alin(1) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, (cel putin pentru statiile de distributie din judet).Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica / juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original si traducere legalizata in limba romana, copie legalizata in limba romana sau copie conforma cu originalul a traducerii autorizate si legalizate).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: - Bilantul contabil (inclusiv contul de profit si pierdere) la data de 31.12.2010.Cerinta 2: - Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2008, 2009 si 2010.Cerinta 3:
- Declaratie pe propria raspundere ca societatea nu este declarata inactiva fiscal.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: -In judetul autoritatii contractante sa fie amplasata cel putin o statie de distributie.
Cerinta 1:
- Standarde de asigurare a calitatii conform standardului ISO 9001:2008
sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
la licitatia electronica participa operatorii economici inregistrati in SEAP;invitatia de participare la faza finala de licitatie electronica va fi transmisa electronic, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile;licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile, data probabila de transmitere a invitatiilor..;licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, de 24ore, durata acesteia fiind de o zi;autoritatea contractanta va atribui contractul cu respectarea prevederilor art.169 si 200 din OUG nr34/2006;Dupa incheierea rundei de ofertare, se solicita ofertantului aflat pe primul loc in clasamentul afisat de operatorul SEAP, sa transmita Formularul 9 de oferta, completat cu noua valoare rezultata in urma procesului de ofertare electronica;Criteriul de evaluare la licitatia electronica: pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
178697
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2012 10:00
Locul: IPJGIURGIU, Serviciul de Logistica, Str. Nicolae Balanescu nr.9 , GIURGIU, jud. GIURGIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul ofertei comune, fiecare ofertant va prezenta documentele prevazute la CapIII.2);Informatii privind subcontractantii si asociatii, completarea documentelor: Formularul nr.6, Formularul nr. 6.1, Formularul nr.6.2;Fiecare asociat va prezenta documentele care dovedesc Situatia personala, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si/sau profesionala, solicitate in cadrul CapIII.2), Formularul 12C si Formularul 2.NOTA1: In conformitate cu prevederile art11, alin.4)din H.G.R.nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate prezenta initial o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate.In acest caz, declaratia va fi insotita de o anexa in care se mentioneaza succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.NOTA nr.2: In cazul in care ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la Nota nr.1, acesta are obligatia de a prezenta documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la solicitarea autoritatii contractante;Confidentialitatea: Autoritatea contractanta are obligatia de a pastra confidentialitatea asupra continutului ofertei, precum si asupra oricarei informatii privind ofertantul, a carei dezvaluire ar putea aduce atingere dreptului acestuia de a-si proteja proprietatea intelectuala sau secretele comerciale;Frauda si coruptie: Ofertantul nu are dreptul de a influenta sau de a incerca sa influenteze comisia de evaluare in procesul de examinare si evaluare a ofertelor sau in decizia de stabilire a ofertei castigatoare, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, (art.256^2, alin.1, lit.a, OuG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectoratul de Politie al Judetului Giurgiu - Biroul Juridic
Adresa postala: B-dul C.F.R., nr. 9, Judetul GIURGIU, Localitatea: GIURGIU, Cod postal: 080121, Romania, Tel. +40 246207102, Fax: +40 246219754
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2012 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer