Licitatie Publica - Achizitie benzina, motorina si carduri pentru cumparat combustibili
Anunt de participare numarul 108411/29.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII "HIDROSERV" SEBES S.A.
Adresa postala: str. Alunului nr.9 A, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: FLORIAN DAN NICULICI, Tel. 0258806363, Email: [email protected], Fax: 0258734413, Adresa internet (URL): www.hidroserv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Reparatii si Servicii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie benzina, motorina si carduri pentru cumparat combustibili
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sebes
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie benzina, motorina si carduri pentru cumparat combustibili
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134220-5-Motorina (EN 590) (Rev.2)
30163100-0-Carduri pentru cumparat combustibil (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cu caietul de sarcini atasat pe SEAP
Valoarea estimata fara TVA: 846, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: - Pentru Lotul 1 ? 6.232, 50 lei- Pentru Lotul 2 ? 2.236 leiGarantie de buna executie :10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea va fi legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa informatii generale (formular B2)
2. Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A)
3. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor conf. art.181 din OUG34/2006 (formular 12B)
4. Certificat de inregistrare la ORC5. Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de deschiderea ofertelor6. Certificat de plata a impozitelor eliberat de primarie
7. Certificat de plata a impozitelor si taxelor eliberat de DGFPCFSNOTA: Orice ofertant este exclus daca se afla in situatia ca nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele componente ale bugetului general inclusiv bugetul local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind cifra medie de afaceri (formular B2)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizatie emisa de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului-producatorului pentru fabricarea, livrarea si transportul produselor ofertate
2. Certificat sau orice alt document similar emis de organism acreditat prin care se atesta conformitatea produselor ofertate cu standardele tehnice si / sau acte normative in vigoare
3. Autorizatie livrare produse (formular D)
4. Lista statiilor de alimentare din jud. Alba, Sibiu, Brasov
5. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008
6. Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al mediului ISO 14001:2005
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
La punctul 4 se va avea in vedere existenta unei statii de alimentare in Sebes, Sibiu si Fagaras, adica in orasele unde SC HIDROSERV SEBES are puncte de lucru.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.11.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Procedura se va desfasura online pe SEAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel. 0258/810289
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Hidroserv Sebes SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Alunului 9A, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel. 0258734411
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2010 10:17