Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie beton asfaltic BA 8 si BAD 25


Anunt de participare numarul 97186/31.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DEJ
Adresa postala: Str. 1 Mai nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Tohaneanu, Tel.0264212799, Email: [email protected], Fax: 0264212750, Adresa internet (URL): www.primariadej.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie beton asfaltic BA 8 si BAD 25
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Dej
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie beton asfaltic: BA 8 = 4000 To; BAD 25 = 800 To
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44113620-7 - Asfalt (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
BA 8 = 4000 To; BAD 25 = 800 To
Valoarea estimata fara TVA: 1, 440, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2010 pana la 30.11.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a)Cuantumul garantiei de participare este de7500 lei.b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare esteegala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 zile).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Decontare prin ordin de plata din bugetul local al Primariei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Completarea formularului nr. 12A - Declaratie privind eligibilitateaCerinte obligatorii: a)Completarea formularului nr. 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34;b) Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat (in original sau copie legalizata si valabil la data deschiderii ofertelor) emis de Administratia Finantelor Publice;c) Prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale(in original sau copie legalizata si valabil la data deschiderii ofertelor) emis de Directia de Impozite si Taxe Locale.
NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reieseca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.
Cerinta obligatorie: Prezentarea Certificatului constatator (in original sau copie legalizata) emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Cerinta obligatorie: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ( traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: c) Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min. 400.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Indeplinirea, in ultimii 3 ani, a unor contracte privind livrarea de produse similare cu o valoarede min. 400.000 lei (se vor prezenta copii ale contractelor insotite de recomandari);
Cerinta minima : completare formular din sectiunea FORMULAREformularului nr. 12H - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele de care dispune
Cerinta minima : completare formular din sectiunea FORMULAREformularului nr. 12I - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereStatia de asfalt sa aiba inspectia tehnica efectuata si vizata de reprezentanti legali numiti de MLPAT in termen de valabilitate.
Manualul calitatii pentru producerea de mixturi asfaltice al statiei sa fie vizat conform legislatiei de persoana autorizata..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2010 11:00
Locul: Municipiul Dej, Achizitii publice cam.34
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa ANMRAP
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Strada Stefan Cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic - Primaria Municipiului Dej
Adresa postala: str.1 Mai nr.2, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Tel.0264211790, Email: [email protected], Fax: 0264212799
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2010 12:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer